Comunitatea Professional Women’s Network România a crescut organic încă de la înființarea asociației din toamna anului 2011, reunind membre aflate în poziții de management sau antreprenoare dintr-o vastă gamă de industrii.
În ultimul an, odată cu adoptarea de către Consiliul Director a noii strategii și a unui plan concret de acțiune, comunitatea a atins un nou record, reușind să își dubleze numărul de membre și să intre astfel în primele trei asociații ca mărime din cadrul PWN Global.
În prezent, asociația aduce laolaltă peste 300 de membre, precum și o comunitate de parteneri, susținători și sponsori aflată în plină expansiune.
Această creștere rapidă se datorează atât evoluției programelor dezvoltate de PWN România pe cei trei piloni ai săi, precum și efortului susținut al membrelor din Consiliul Director de promovare a valorilor și beneficiilor apartenenței la comunitate.
Ileana Botez, președinte PWN România: „Suntem bucuroase, mândre și extrem de recunoscătoare pentru încrederea cu care membrele noastre ne-au investit în ultimul an. Pentru noi este, în primul rând, un semn că suntem pe drumul cel bun, iar călătoria noastră a punctat câteva pietre de hotar importante.
Totodată, este o motivație puternică să ne intensificăm eforturile către noi categorii de public și în direcții noi de acțiune, astfel încât să oferim un spectru cât mai larg de beneficii membrelor comunității. Am lucrat mult în direcția calibrării programelor noastre astfel încât să răspundem cât mai bine la așteptările și nevoilor membrelor și să extindem cât mai mult plaja de adresabilitate a inițiativelor pe care le dezvoltăm.
Mulțumim tuturor celor care sunt alături de noi în demersurile de construire a unei comunități relevante, cu impact social și cu vizibilitate ridicată la nivel național. Continuăm cu determinare pe acest drum, cu recunoștință pentru ce am realizat până acum, dar și cu vise îndrăznețe pentru viitor”.
Monica Eugeniu, VP Membre PWN România: „Suntem determinate să consolidăm comunitatea PWN România, atât prin sporirea numărului de membre, cât și prin finisarea experienței de membre astfel încât ea să se plieze perfect pe profilul fiecărei doamne din comunitate și să îi ofere instrumentele și susținerea de care are nevoie pentru a se dezvolta profesional în direcția în care își dorește.
Astfel, pe lângă actualizarea continuă a programelor noastre, facem eforturi susținute și în direcția construirii cât mai multor punți de comunicare directă cu membrele pentru a afla feed-back-ul lor.”
PWN România este o asociație non-guvernamentală, non-profit, bazată pe voluntariat, a cărei misiune este sprijinirea ascensiunii femeilor în poziții de leadership în vederea accelerării echilibrului de gen în structurile de conducere.
Comunitatea PWN România reunește peste 300 de membre aflate în poziții de management sau antreprenoare în peste 20 de industrii.