FacebookTwitterLinkedIn

Vrei să dai muzica mai tare, să se audă basul puternic? Românii „sunt înnebuniți” după bas și deseori investesc mulți bani în sisteme audio performante pentru a se bucura de muzică „din toate părțile”.

Cristi Movilă a stat de vorbă cu Alin Coman, CEO al Soundmasters, pentru a afla cele mai noi tendințe în industria audio, dar și planuri de dezvoltare.

Soundmasters este unicul importator și distribuitor din România pentru branduri, precum: Harman Kardon, JBL, Taga Harmony, Lenco și altele. Compania a venit pe piața locală în 2005, iar de atunci au asistat la schimbări majore în acest segment. „Pe atunci nici nu existau boxe portabile, iar zona de căști era aproape inexistentă. Clienții sunt în mișcare în ziua de azi și mai dinamici. Aceștia vor să aibă totul la îndemână și toate device-urile să fie conectate, între ele. (…) Căștile reprezintă cea mai mare zonă din industria audio, iar competiția este extrem de mare”, spune Alin Coman.

De asemenea, antreprenorul atrage atenția asupra importanței produselor compacte, portabile, care reprezintă principala tendință a pieței audio astăzi. „Cu boxele portabile avem 50% din piață cu produsele pe care le deținem și suntem lideri detașați. Pe celelalte zone procentele sunt mai mici, pentru că jucătorii mari sunt și producătorii de televizoare, dar suntem bine poziționați și acolo.”, adaugă CEO-ul Soundmasters.

Despre strategia omnichannel (n.red – omnicanal), Coman spune că „este esențială pentru orice retailer, iar noi plănuim să facem acest lucru. Din site-ul nostru, să oferim clientului posibilitatea de a cumpăra produs direct din magazinele cu care colaborăm”.

Află mai multe despre piața audio din România, în podcastul Complex Made Simple.