OmniPerform, fondată de Adrian Enache, intenționează să se dezvolte pe piața din Statele Unite ale Americii și estimează pentru 2022 o creștere de 20% a cifrei de afaceri, până la 3 milioane de euro.
Anul trecut, compania, care foloseşte tehnologii precum inteligenţa artificială şi neuromarketingul, a înregistrat o creștere de 50% al cifrei de afaceri, la aproximativ 2,3 milioane de euro.
“Noi livrăm campanii de comunicare pentru piețele din Marea Britanie, Olanda și Polonia, și vrem să ne dezvoltăm pe piața din Statele Unite ale Americii. Însă întregul proces trebuie să se axeze pe construcția echipei potrivite și găsirea numitorilor comuni pentru a putea pătrunde într-o piață diferită cultural”, a declarat Adrian Enache, CEO Omniperform.
Portofoliul de clienți al companiei include companii precum Danone, DHL, Rompetrol, FAN Courier, Zewa, Tena, Patria Bank, dar și clienți internaționali ca Talonmore, Crowdestate sau Combivliet.