FacebookTwitterLinkedIn

Gigantul sud-coreean Naver și-a lansat joi propriul instrument de inteligență artificială generativă, alăturându-se astfel altor companii care au lansat modele lingvistice pentru a concura ChatGPT.

„ChatGPT este un concurent foarte provocator. Am muncit din greu pentru a ține pasul cu diferitele abilități ale ChatGPT”, a spus Kim Yuwon, CEO al Naver Cloud, într-un interviu pentru CNBC.

CEO-ul Naver, Choi Soo-yeo, a declarat că a investit un total de 1 trilion de woni (756,8 milioane de dolari) în ultimii trei ani în cercetarea și dezvoltarea AI.

Naver, supranumit ”Google din Coreea de Sud”, este operatorul principalului motorul de căutare pe Internet al țării.

Compania a spus că modelul său de limbaj HyperClova X poate îmbunătăți căutarea, precum și experiențele de marketing și cumpărături pentru agenții de publicitate și utilizatori.

„În ceea ce privește productivitatea, acest lucru va economisi între 10% și 50% din timpul petrecut pe anumite sarcini”, a adăugat Yuwon.