Chilli Ideas, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de obiecte media personalizate, a câștigat premiile Excelență Economică și Excelență Socială în cadrul galei PSI Sustainability Awards 2022 care a avut loc în 21 iunie la Rheinterrassen din Düsseldorf.
Este o reușită extraordinară pentru țara noastră, dovedind încă o dată importanța pe care companiile autohtone au început să o acorde sustenabilității.
„Aceste premii ne onorează, dar ne și responsabilizează. Sunt o dovadă a faptului că toate demersurile pe care Chilli Ideas le-a făcut pentru a promova, dar și prin a transforma sustenabilitatea într-una dintre prioritățile noastre ca brand, au dat rezultate și sunt apreciate nu doar de către partenerii noștri, cât și de comunitatea internațională de specialiști.
Sustenabilitatea este parte din our core business și va rămâne așa, mai mult, vom continua să ne intensificăm acțiunile în această direcție. Este un subiect căruia îi oferim extrem de multă atenție, iar acest lucru se reflectă atât în modul în care funcționăm ca organizație, cât și în gama de produse pe care o punem la dispoziția clienților noștri.”, a declarat Geanina Ioan CEO&fondator Chilli Ideas.
Membrii juriului care au decis câștigătorii pentru toate cele 9 categorii sunt nume internaționale importante pentru industrie, dar și care sunt cunoscuți pentru atenția pe care o acordă sustenabilității prin tot ceea ce fac. Printre aceștia se numără designerul Lutz Gathmann, Clemens Arnold, partener 2bdifferent, Melissa Streif, Risk Management Consultant Warth&Klein Grant Thornton AG, și alți specialiști.
Produsele Chilli Ideas au fost nominalizate la PSI Sustainability Awards 2022 la trei categorii: Excelență Economică, Excelență de Mediu și Excelență Socială. Premiile PSI Sustainability sunt menite să contribuie la îmbunătățirea nu doar a lumii produselor promoționale, ci și a lumii în ansamblu, prin grija față de mediu. Acestea reprezintă un eveniment de importanță internațională pentru toate companiile care fac parte din industria produselor promoționale.
Nu este pentru prima oară când atenția acordată de către Chilli Ideas sustenabilității a fost apreciată și chiar premiată. În 2019, compania a primit premiile Distribuitorul Anului din Europa în cadrul Galei Premiilor Sustenabile PSI (Germania) și Cea mai inovativă campanie de Marketing IPPAG (Hong Kong), dar și premiul Corporate Social Responsibility în cadrul Forbes Green Awards.
Sustenabilitatea, tot mai importantă pentru branduri, dar și pentru consumatorii români
Acest premiu vine în contextul în care, pe piața din România, consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la atitudinea și acțiunile brandurilor față de acest subiect, grija pentru mediu. Potrivit studiului Insights PulseZ realizat în 2021, 61% dintre respondenți, membri ai generației Z, consideră că, în decizia de cumpărare, este destul de important și foarte important ca un brand să fie sustenabil. De asemenea, la nivel internațional, 42% dintre consumatori susțin că au o părere mai bună despre un brand dacă produsul promoțional pe care l-au primit a fost sustenabil, conform unui studiu ASI Impressions.
„Este clar o tendință internațională care produce efecte semnificative asupra modului în care membrii generației Z se poziționează față de acest subiect. Deci viitorul este cât de poate de limpede, cu atât mai mult în domeniul nostru de activitate. Cei care aparțin Generației Z sunt consumatorii care încep să aibă putere de cumpărare, dar care în câțiva ani vor reprezenta una dintre generațiile cele mai prezente pe piață, atât ca și cumpărători, cât și ca potențiali candidați pentru pozițiile pe care le vor avea deschide brandurile. Astfel încât, organizațiile nu își mai pot permite să fie indiferente la acest subiect. Sustenabilitatea este acum mai prezentă decât oricând în viața noastră. Este aici să rămână, iar construirea unei strategii în acest sens este vitală pentru succesul oricărei companii.”, a punctat Geanina Ioan CEO & fondator Chilli Ideas.
Despre Chilli Ideas
Chilli Ideas este o companie românească, furnizor de obiecte media, prezentă pe piață din 2007. De-a lungul celor peste 14 ani de activitate, Chilli Ideas a reușit să își consolideze poziția pe piața de profil prin adaptarea continuă a serviciilor și produselor oferite colaboratorilor, dar și prin creativitate, investiții în tehnologie de ultimă generație și atenția acordată sustenabilității. Serviciile Chilli Ideas au fost concepute pentru a sprijini companiile în demersul lor de a le oferi consumatorilor și propriilor echipe o experiență de brand autentică, altfel, prin intermediul produselor promoționale personalizate.
În 2017, Chilli Ideas a devenit membru IPPAG, reprezentând România în cea mai mare asociație internațională din industrie. IPPAG este asociația internațională a celor mai importante companii de articole promoționale din lume, cu un turnover total de 225 de milioane de euro. A fost fondată în 1965 de un grup de antreprenori care și-au unit forțele pentru a-și împărtăși experiențele și cunoștințele. De atunci, organizația a crescut semnificativ în ceea ce privește acoperirea internațională, având 1100 de membri din 30 de țări, dar și în ceea ce privește activitățile sale. Astăzi, IPPAG acționează ca un think tank: reunește distribuitori, furnizori și producători care doresc să modeleze viitorul industriei de profil.