FacebookTwitterLinkedIn

Un automobil electric BMW iX1, creat de DJ Steve Aoki, a devenit mesagerul speranțelor și al gândurilor optimiste ale participanților la Festivalul Tomorrowland din Belgia.

Festivalul Tomorrowland a revenit în vara aceasta în forță după o întrerupere de doi ani. Sub motto-ul #UNITEDINJOY, parteneriatul dintre BMW și Tomorrowland s-a manifestat de la jumătatea lunii iunie printr-o campanie desfășurată în aeroportul din Bruxelles, cu tema The Magical Forest of Joy.

Demersul de tip call-to-action, cu un mesaj de bucurie și susținere, a adunat 15 milioane de followeri pe platforma Tomorrowland.

Pentru BMW, muzica este una dintre cele mai importante căi de comunicare. „Muzica inspiră, creează amintiri și încurajează oamenii să fie împreună. Muzica este limbajul universal al emoției”, a declarat Stefan Ponikva, Head of Brand Communication and Experience BMW AG.

De două ori nominalizat la Grammy, producător, artist, designer și antreprenor, Steve Aoki a fost coautorul designului unui automobil BMW iX1, care a fost expus în aeroportul din Bruxelles. În vârstă de 44 de ani, Aoki este unul dintre cei șapte copii ai lui Rocky Aoki, fondatorul lanțului de restaurante Benihana. Sora lui vitregă este modelul și actrița Devon Aoki (2 Fast 2 Furious, Sin City).

Cu un design unic, BMW-ul electric „desenat” de Steve Aoki a devenit simbolul dorințelor și aspirațiilor participanților la festival. A fost lansat și un website dedicat colaborării BMW iX1 x Steve Aoki, unde, sub titulatura „Message of Joy”, oricine poate posta un motiv personal de bucurie sau un gând pozitiv despre viitor.