Cautare




, Staff

Internet |
|

Clienții Groupama Asigurări pot notifica daunele şi online, printr-un proces care utilizează un robot software

Groupama Asigurări a introdus posibilitatea notificării online a daunelor, simplificând, ȋn acelaşi timp, acest punct de interacţiune cu clienţii.
Francois Coste, Director General, Groupama Asigurari

Serviciul de notificare online este disponibil pe www.groupama.ro pentru clienții cu polițe de răspundere civilă auto (RCA), CASCO sau asigurare de locuințe cu extra acoperiri (ALEXA).

Introducerea acestei noi funcționalităţi include elemente precum utilizarea unui robot software pentru automatizarea proceselor (RPA).

Ne-am propus să fim alături de clienții noştri atunci când au mai mare nevoie de noi, asigurându-le continuitatea planurilor şi afacerilor. Lansarea funcționalităţii de notificare online a daunelor este ȋncă o iniţiativă în linie cu misiunea noastra şi, mai mult, cu abordarea orientată către client, pe care o promovăm încă de la intrarea pe piața locală”, a declarat François Coste, directorul general al Groupama Asigurări.

Sistemul tehnic din spatele aplicației reprezintă o inovație pentru piața locală de asigurări, în condițiile în care pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software, astfel ȋncât se reduce timpul necesar pentru transferul notificărilor în sistemul de administrare al polițelor și daunelor, susțin reprezentanții asiguratorului, dar fără să menționeze cu cât se reduc acești timp.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii