FacebookTwitterLinkedIn

Viitorul este digital, iar companiile se pregătesc intens pentru “munca de oriunde”. Sintagma “comunicarea este cheia” nu mai reprezintă un clișeu, ci este baza unui business de succes, iar în ultimul an aceasta a fost esențială, în special pentru afacerile care continuă munca de acasă sau în regim hibrid.

“Un nou viitor al muncii necesită o adaptare a modului în care se lucrează și, mai ales, a modului în care se lucrează în echipă. Gartner prezice că până în 2022, 70% dintre echipe se vor baza pe Workstream Collaboration ca mijloc principal de comunicare, coordonare și schimb de informații”,a declarat Ciprian Stroe, Sales Manager Avaya România, pentru Forbes România.

Avaya România, parte din Avaya Holdings, este companie care dezvoltă și furnizează softuri de comunicare. Compania este specializată pe comunicarea business, oferind soluții IT de unified communication (UC), contact center (CC) și service. Un sondaj realizat de Avaya în 2020 a arătat că “71% dintre factorii de decizie au raportat un ritm de adopție tehnologică mai alert în companiile lor ca urmare a pandemiei. Adoptarea mai rapidă a tehnologiei necesită, însă, echipa potrivită pentru a gestiona tranziția către acest nou mod de lucru. Gartner definește „echipele de fuziune” ca fiind echipe de afaceri digitale multidisciplinare, alcătuite din oameni care combină tehnologia și alte tipuri de expertiză în domeniu”, a adăugat el. În ultimul an, peste 80% dintre companiile din România au înființat aceste „echipe de fuziune”. 

Drept urmare, Avaya a dezvoltat Avaya OneCloud, un ecosistem de aplicații susținut în cloud care le permite companiilor să livreze experiențe personalizate, de genul UCaaS (Unified Communications as a Service), care susține un mediu pentru colaborare, sau CCaaS (Contact Center as a Service). Ritmul de adopție a soluțiilor de cloud în Europa de Est va începe să fie din ce în ce mai accelerat, pe măsură ce, văzând atât de multe schimbări rapide la nivel mondial, companiile vor începe să migreze de la medii fizice proprii la medii susținute în cloud”, a mai spus reprezentantul Avaya România.

O altă tendință, de asemenea, este reprezentată de importanța din ce în ce mai crescută a inteligenței artificiale. “Asistăm la o transformare a funcțiilor mediului de lucru și la tranziția lor de la o variantă tradițională la un suport digital, susținut de automatizare și AI”, spune Ciprian Stroe.

Peste 500 de companii cu operațiuni pe piaţa din România utilizează soluţii dezvoltate de Avaya.