FacebookTwitterLinkedIn

România TV este cea mai urmărită televiziune de știri la nivel național, în prime-time, la nivel național. Este televiziunea cu cel mai bătrân public de pe piața TV: peste 80% sunt persoane cu vârste de peste 55 de ani.

În perioada 1 octombrie – 14 noiembrie, audiența televiziunii România TV a fost de 363.000 de telespectatori pe minut în intervalul orar 19:00 – 24:00, conform măsurătorilor Kantar Media. Este cel mai mare rating mediu de pe nișa televiziunilor de știri.

În funcție de vârstă, cel mai mare grup de telespectatori este format din persoane de peste 65 de ani: 63,1%. Acesta este cel mai mare procent pe acest target de pe piața TV.

Al doilea segment ca mărime este 55 – 64 de ani: 17,7%.

Astfel, 80,8% din audiența România TV este formată din persoane cu vârste de peste 55 de ani.

Ponderea publicului feminin la această televiziune este de 52,2% față de 47,8% pentru publicul masculin. Este cel mai mare procent feminin de pe nișa știrilor TV.

În funcție de educație, structura audienței se prezintă astfel:

Studii superioare – 23,2%

Studii medii – 46,8%

Studii primare – 29%.

România TV are cel mai mare procent de public cu studii primare și cel mai mic cu studii superioare de pe segmentul de știri TV.