
Realitatea Plus, a patra televiziune de știri după indicele de audiență în prime-time, are un profil de telespectatori asemănător cu cel de la România TV sau Antena 3 CNN. Majoritari sunt telespectatorii cu vârste ridicate.
Audiența medie a televiziunii Realitatea Plus, în prime-time (19:00 – 24:00), a fost de 95.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, în perioada 1 octombrie – 14 noiembrie 2022, conform monitorizărilor Kantar Media. Este un rating ce amenință poziția Digi24 (101.000 telespectatori), dar departe România TV (363.000) și Antena 3 CNN (248.000). Totuși, ratingul Realitatea Plus concurează cu cel al televiziunii publice TVR 1 (93.000).
Mai mult de jumătate din telespectatorii Realității Plus sunt persoane cu vârste de peste 65 de ani: 51,8%. Este a treia cifră procentuală ca mărime după România TV (63,1%) și Antena 3 CNN (58,3%).
Un sfert din audiența acestei televiziuni este formată din persoane cu vârste între 55 și 64 de ani: 25,3%.
Astfel, telespectatorii cu vârste de peste 55 de ani sunt în proporție de 77,1%, al doilea procent după România TV (80,8%).
Pe segmentul 45 – 54 de ani, Realitatea Plus are al patrulea procent ca mărime dintre televiziunile de știri: 13,6%.
Ponderea publicului feminin și a celui masculin este aceeași: 50%. Este singura televiziune la care femeile și bărbații sunt egali în fața micului ecran.
În funcție de educație, profilul telespectatorilor se prezintă astfel:
Studii superioare – 29,8%
Studii medii – 47,2%
Studii primare – 21%
Ponderea studiilor superioare la Realitatea Plus este aproape egală cu cea de la Antena 3 CNN (30,7%) dar superioară televiziunii România TV (23,2%).