
În perioada 1 ianuarie – 15 iulie 2013, programul „Lumea lui Banciu”, realizat de Radu Banciu și difuzat de B1 TV (orele 23:00 – 00:00), a avut o audiență medie de 144.000 de telespectatori pe minut (1,4% rating), la nivel urban. Este un rating mai mic decât cel de la „În gura presei” (Antena 3).
Dar Banciu are mai mulți telespectatori unici (reach) decât Badea. Astfel, 6.381.000 de persoane distincte au urmărit cel puțin un minut din „Lumea lui Banciu”, în perioada amintită. Același indicator înregistrat de „În gura presei” a fost de 5.250.000.
Principala problemă a programului „Lumea lui Banciu” este publicul cu vârste ridicate. Aproape 65% dintre telespectatori au vârste de peste 55 de ani. La emisiunea lui Badea, ponderea este de 57,6%.
Banciu stă mult mai bine la grupa de vârstă 35 – 44 de ani: 15,4%, în timp ce Badea are 10,5%. Tinerii nu sunt atrași de programul lui Banciu: 1,5% este ponderea orășenilor între 18 și 24 de ani și 5,5% pentru grupa 25 – 34 de ani. La emisiunea de la Antena 3, această din urmă grupă are o cotă de 11,1.
Profilul telespectatorilor din mediul urban în funcție de studii se prezintă astfel la „Lumea lui Banciu”: 38,3% – studii superioare, 51,5% – studii medii și 6,7% – studii primare.
Distribuția pe sexe a telespectatorilor este favorabilă femeilor: 52,2%, respectiv 47,8% bărbați. Ponderea bărbaților este mai mare la emisiunea lui Banciu decât la Badea.
Vezi si profilul telespectatorilor emisiunii`„În gura presei” (Antena 3).