FacebookTwitterLinkedIn

Televiziunea B1 TV are cea mai mică audiență în prime-time, la nivel național, de pe nișa știrilor TV. Dar are un public cu educație înaltă și mai tânăr decât marile televiziuni de știri.

În intervalul 1 octombrie – 14 noiembrie 2022, televiziunea B1 TV a avut un rating mediu de 40.000 de telespectatori pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media, la nivel național, în prime-time (orele 19:00 – 24:00). Este cel mai mic rating de pe nișa știrilor, cu excepția Aleph News, TVR Info și Euronews România, televiziuni care nu contează încă în lupta pentru audiență.

Și la această televiziune nucleul dur al audienței este format din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 47%. Dar procentul este mult mai mic decât la România TV (63,1%), Antena 3 CNN (58,3%) și Realitatea Plus (51,8%).

Un procent bun îl reprezintă publicul cu studii superioare: 44,2%, al doilea din piața marilor televiziuni (știri și divertisment) după Digi24 (46%).

Structura telespectatorilor în funcție de educație este următoarea:

Studii superioare – 44,2%

Studii medii – 39%

Studii primare – 15%

Ponderea publicului masculin din audiența în prime-time este de 56,6%, a doua cifră procentuală după Digi24 (57,3%).