FacebookTwitterLinkedIn

Când Cristiano Ronaldo a mutat din cadru două sticle de Coca Cola în timpul unei conferințe de presă care preceda un meci, iar apoi a încurajat oamenii să bea mai degrabă apă, $4 miliarde au fost șterse imediat din valoarea de piață a gigantului producător de băuturi răcoritoare. Acest fapt demonstrează perfect puterea masivă pe care celebrități ca el o au asupra opiniei publice. 

Megastarul nu este, desigur, ignorant cu privire la influența pe care o are și profită de aceasta în multe feluri, inclusiv având postări sponsorizate pe Instagram, unde are peste 400 de milioane de followeri.

Potrivit unei analize a social media făcute de platforma de social media marketing Hopper HQ, Ronaldo este înaintea oricărui alt influencer pe Instagram și câștigă cel mai mult per postare sponsorizată dintre toți – în medie $2.40 milioane de fiecare dată când postează.

Deși aceasta îl pune pe superstarul portughez mult înaintea celorlalte celebrități, această situație nu este unică.

Așa cum arată graficul pregătit de Statista, multe celebrități sunt capabile să câștige sume enorme atunci când își vând influența.

De exemplu, Kylie Jenner câștigă în medie $1.84 milioane pentru fiecare postare, în timp ce Lionel Messi este în top trei cu o medie de $1.78 de milioane câștigate pentru fiecare postare în Instagram.