Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Antena 1? (profilul telespectatorilor în prime-time)

În intervalul orar de maximă audiență (orele 19:00 – 24:00), Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 950.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, în perioada 1 ianuarie – 22 februarie 2019. Este a doua audiență de pe piața TV, după Pro TV (1.592.000), dar mai mare decât cea de la Kanal D (926.000).
Antena-1-logo-nou

Audiența Antena 1 în prime time, în intervalul 1 ianuarie – 22 februarie 2019, este mai mare cu 43.000 de telespectatori față de cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut.

Cei mai mulți telespectatori ai programelor difuzate de Antena 1 provin din segmentul de vârstă 35 – 44 de ani: 19,7%. Este un procent mai mic decât cel înregistrat la Pro TV (20,7%), dar mai mare decât la Kanal D (15,6%). Al doilea target ca mărime la Antena 1 este reprezentat de telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani: 18,2%.

Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani dețin o cotă de 5,9%, mai mare decât la Pro TV (4,3%) și aproape la egalitate cu Kanal D (5,8%). De remarcat este procentul ridicat al copiilor cu vârste între 4 și 11 ani: 8,8%, față de Pro TV (6,3%) și Kanal D (7,4%).

Grupa telespectatorilor cu vârste de peste 65 de ani are o pondere de 15,1% la Antena 1, în timp ce la concurenții săi, Pro TV și Kanal D, aceasta este de 13,6%, respectiv 22,7%.

PROFILUL TELESPECTATORILOR LA PRO TV (PRIME-TIME)

În funcție de studii, audiența Antena 1 în prime time este dominată de telespectatorii cu studii medii: 50,4%. Persoanele cu studii superioare sunt în proporție de 15,9%, comparativ cu Pro TV (17,8%) și Kanal D (11,3%). Telespectatorii cu studii primare au o pondere de 29,3%.

Antena 1 este preferată de publicul feminin, care deține o cotă de 57,1% din audiență.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii