Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine râde la „Ştirile Times New Roman”?

Stirile_TNR.jpg
Primele patru ediții ale emisiunii de umor „Ştirile Times New Roman” (Prima TV) au avut o audiență medie de 154.000 telespectatori pe minut (1,55% rating urban). Aproape 24% dintre telespectatorii acestui nou program, difuzat de Prima TV sâmbătă și duminică (începând cu orele 20:00), au vârste între 45 și 54 de ani.

Prima ediție „Ştirile Times New Roman” (sâmbătă, 15 martie a.c.), a avut o audiență medie de 131.000 de telepectatori (1,3% rating urban). În seara următoare, audiența „Ştirile Times New Roman”  a crescut încurajator față de lansare: 187.000 (1,9% rating urban).

Cea de-a treia ediție (22 martie) a suferit un recul, fiind urmărită în medie de 81.000 de orășeni pe minut. Audiența a fost erodată de concurența puternică din intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea. Dar în seara imediat următoare (duminică), noul program de la Prima TV a sărit pragul de două puncte de rating: 219.000 de telespectatori pe minut (2,2% rating urban).

Profilul telespectatorilor în funcție de vârstă pentru cele patru ediții arată că cei mai mulți provin din grupa 45 – 54 de ani: 23,8%. Cel de-al doilea segment important este format din orășeni cu vârste de peste 65 de ani: 19,1%.

Telespectatorii între 55 și 64 de ani dețin o cotă de 16,8%, iar cei între 35 și 44 de ani au o cifră procentuală de 16,7%. Persoanele între 25 și 34 de ani au fost în proporție de 15%. Se poate spune că distribuția publicului în funcție de vârste este echilibrată.

Jumătate din telespectatori au studii medii (51,9%), iar cei cu studii superioare dețin o pondere de 27,8%.

Publicul femin a fost mai numeros decât cel masculin: 54,2%, respectiv 45,8%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii