Trofeele Palme d’or sunt produse de către brandul bijutier și orologier Chopard, însă în acest an, alături de marele trofeu și de cele acordate pentru „Cel mai bun actor” și „Cea mai bună actriță”, Chopard oferă alte cinci „mini-Palms”.
Cele din urmă vor fi acordate câștigătorilor la categoriile: „Grand Prix”, „Cel mai bun regizor”, „Cel mai bun scenariu”, „Premiul Juriului” și „Scurtmetraj Palme d’or”, înlocuind diplomele care se ofereau până în acest an.
Acestora li se adaugă inaugurarea unei noi colecții Chopard Red Carpet, devenind deja o tradiție – stabilită în 2007 de către Caroline Scheufele, directorul artistic și copreședintele brandului.
Piesele sunt create în atelierele Chopard, acestea reflectând numărul de ani pe care Festivalul de la Cannes îl acumulează, ceea ce devine o muncă titanică pentru designerii Chopard. Anul acesta Cannes împlinește 71 de ani, fiind egalați de 71 de bijuterii care trebuie finisate până pe 8 mai. Colecția este inspirată de călătoriile din jurul lumii, prin arhitectură, artă, literatură.
La Baselworld 2018 Chopard a prezentat două dintre bijuteriile care se vor regăsi și pe covorul roșu.
Prima a fost o brățară compusă dintr-un șirag de mărgele din tanzanit, completate cu un simbol central, din opal negru – care la rândul său descoperă, precum și numele sugerează (Secret Watch), un ceas, al cărui cadran trimite către cerul asiatic, ornat cu sidef și calcedonie.
Cealaltă piesă amintește tot de Asia și prezintă un chocker, creat din șase rânduri de mărgele, din tanzanit, unite în partea din față de un simbol din titaniu pictat cu roșu, în mijlocul căruia se află un acvamarin, asortat pe margini cu o perlă aurie, safire roz, diamante, granat spessartin.