
La începutul anului, a fost inaugurat noul sediu din Miercurea Ciuc, unde lucrează deja 50 de persoane. Noua investiţie a venit în contextul creșterii cererii de servicii pe piața din Ungaria și, implicit, a nevoii de angajaţi vorbitori de limba maghiară. Rezultatele pozitive nu au întârziat să apară, noul centru de suport dezvoltându-se într-un ritm alert.
Așadar, încă 50 de persoane vor fi angajate în perioada imediat următoare, oferindu-se condiții de lucru extrem de avantajoase, pentru poziții full-time și part-time. În plus, nu este necesară experiența în domeniu, angajații primind toate informațiile de specialitate necesare posturilor în cadrul trainingului inițial, care durează de la patru la sașe săptămâni.
CITEȘTE ȘI CGS a deschis al șaselea sediu în România
„Ne concentrăm atenţia către candidaţii cu dorinţă de muncă, vârsta și experiența nefiind criterii eliminatorii. Căutăm absolvenţi de facultate sau cu studii în curs. Ei pot avea sau nu experienţă în domeniu, compania investește în pregătirea şi formarea lor. Oferim sesiuni de pregătire și training intensive. Mulți dintre managerii CGS România au început cândva în compania noastră pe poziții de entry-level”, declară Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
CGS România are acum șase centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc și Galați, ce furnizează servicii de outsourcing în 22 de limbi străine. Calitatea serviciilor oferite și cererea mare de pe piața de servicii externalizate au condus la expansiunea companiei pe teritoriul României și la crearea în permanență de noi locuri de muncă.
CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.