FacebookTwitterLinkedIn

Acesta este cel de-al 57-lea hipermarket al retailerului. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.

Noul hipermarket dispune de o suprafață de vânzare de aproximativ 6.000 de metri pătrați, iar deschiderea lui a generat 140 de locuri noi de muncă.

„ (…) Suntem un jucător complet pe piața de retail, iar modelul nostru omnichannel ne permite să acoperim cât mai multe din nevoile clienților. Planul de extindere vizează în continuare să ajungem la cât mai mulți români. Carrefour România rămâne angajat să ofere calitate, diversitate și inovație, cu beneficii multiple pentru comunități și o experiență de cumpărare plăcută și eficientă”, a subliniat Jagoda Gwardys-Zientara, Chief Operating Officer, Carrefour România.

Noul magazin oferă o gamă largă de produse alimentare: legume de sezon de la fermieri locali și regionali, mici, mijlocii și mari, produse proaspete, locale, precum căpșuni românești, salată, ceapă verde, ridichi, urzici, spanac, sparanghel, varză nouă, produse de brutărie, dulciuri și produse de cofetărie, brânzeturi și produse bio, etc.

Carrefour a achiziționat recent operațiunile Romania Hypermarche SA. Astfel, retailerul ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și se află în top trei jucători de pe piața de retail din România, având peste 17.000 de angajați.

Carrefour România operează în piața locală prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.