FacebookTwitterLinkedIn
  • Până de curând CFO al Carrefour România, Jagoda Zietara este numită Chief Operating Officer (COO) și va coordona activitatea operațională multiformat a Carrefour România, precum și departamentele de Mentenanță și Servicii financiare;
  • Régis Moratin este numit Chief Financial Officer (CFO) în cadrul Carrefour România, funcție din care va raporta atât Directorului executiv local, cât și Directorului financiar la nivel de grup;
  • Ambii sunt membri ai Comitetului Executiv Carrefour România.

Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în board-ul  companiei, ca urmare a promovării a doi lideri cheie din cadrul businessului local și regional. Începând cu 1 iulie, Jagoda Zientara, anterior Chief Financial Officer (CFO) și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România din februarie 2020, a fost numită Chief Operating Officer (COO). Régis Moratin preia rolul de CFO, după ce, până în prezent, a ocupat funcția de Director de Control și Consolidare din regiunea Europei de Nord-Est. Ambii fac parte din Comitetul Executiv Carrefour România.

Noua structură a boardului Carrefour România, odată cu aceste actualizări, este următoarea: Julien Munch – CEO, Jagoda Zientara – COO, Narcis Horhoianu – CMO, Alina Gamauf – Director HR, CSR și Corporate Affairs, Vincent Arnault – Director Achiziții și Regis Moratin – CFO.

Zi de zi, lucrăm pentru a le oferi clienților noștri o experiență optimă la cumpărături, promovând la raft produse românești, proaspete, precum și dezvoltând rețeaua noastră omnichannel la nivel național. Ne bazăm pe spiritul inovator, determinarea și know-how-ul echipei noastre, fiind dornici să ne continuăm creșterea. De-a lungul carierei lor, Jagoda și Régis s-au distins prin proiecte cheie cu impact real asupra companiei, care le-au pus în evidență calitățile de lider. Mă bucur că au acceptat aceste noi provocări și au ales să își continue parcursul profesional alături de Carrefour România, într-un mediu care încurajează și recompensează performanța atât în rândul echipei locale, cât și în cadrul Grupului,” a declarat Julien Munch, CEO al Carrefour România.

Jagoda Zientara își continuă parcursul alături de Carrefour România la conducerea echipei operaționale

În cei peste doi ani și jumătate petrecuți în țară, în calitate de Chief Financial Officer și membru al echipei de management Carrefour România, Jagoda a supervizat o echipă de peste 250 de oameni și a coordonat activități financiare cheie, care au condus la o evoluție puternică a activității pe plan local. Călătoria profesională a Jagodei a început la Carrefour Polonia, în urmă cu 18 ani, unde a avansat rapid de la Financial Project Manager la Accounting Director și CFO, M&A, Property, IT & Assets Director. În cadrul Carrefour România, Jagoda a fost numită în funcția de Chief Financial Officer, coordonând în plus și activitățile de Asset & Financial services. În această perioadă, Jagoda a dezvoltat și coordonat o echipă financiară puternică, susținând evoluția pe plan local a Carrefour România, având un impact direct asupra strategiei de investiții, extindere și transformare digitală.

„Primesc această nouă provocare cu mare bucurie și cu multă recunoștință pentru tot sprijinul și încurajările primite din partea echipei din România. Acesta este un pas firesc pentru mine, cunoscând piața românească, după doi ani în care am supervizat activitățile financiare și de gestionare a activelor companiei. În calitate de COO, mă voi concentra în primul rând pe oameni, pentru a contribui la creșterea echipei noastre operaționale atât din punct de vedere al know-how-ului, cât și din punct de vedere numeric. În tot acest timp vom rămâne la fel de dedicați obiectivelor noastre cheie privind satisfacția clienților pentru a oferi o experientă superioară de cumpărături, adaptată fiecărui dintre formatele noastre, dar având la bază valorile noastre fundamentale. Rețeaua noastră fizică și prezența noastră digitală sunt esențiale în activitatea noastră, fiind și cele mai concrete expresii ale orientării noastre față de clienți. Ne vom continua planurile de extindere și vom susține viziunea noastră omnichannel, oferind cel mai bun portofoliu de produse, precum și servicii care să susțină viața de zi cu zi și obiceiurile de cumpărături ale românilor,” a declarat Jagoda Zientara, Chief Operational Officer Carrefour România.

Jagoda Zientara – Chief Operating Officer

Régis Moratin se alătură Carrefour România pentru a continua implementarea strategiei financiare

Régis s-a alăturat universului Carrefour în 2010. Absolvent al ESCP Business School Franța, acesta și-a început cariera în retail în 2010, cu o scurtă experiență în cadrul Carrefour Franța. Câțiva ani mai târziu, în 2020, s-a întors pentru a fi Controlling & Consolidation Director la Carrefour Belgia.

Regis a avut un parcurs internațional de aproape zece ani, în zona Americii de Sud, unde a ocupat diferite poziții în cadrul Grupului Casino. Drumul său a început în Argentina în 2011, în rolul de Financial Controller, apoi  a avansat în funcția de Head of Controlling & Financial Planning, întâi în Argentina, apoi în Brazilia, unde a fost timp de trei ani Director Financiar și parte din Comitetul Executiv al Extra Business Unit. În perioada 2017-2019, a ocupat funcția de CFO în cadrul Casino Group Argentina, iar din februarie 2020, a fost numit Controlling & Consolidation Director în cadrul Carrefour Belgia.

„Sunt încântat să fiu în slujba clienților Carrefour din România. Compania noastră evoluează odată cu societatea și tehnologiile, iar noi trebuie să ne adaptăm în mod constant. Sunt convins că echipa din România deține toate resursele necesare, fiind ajutată și de potențialul impresionant al pieței, pentru a avea un aport cât mai semnificativ la creșterea Carrefour la nivel european în următorii ani. Misiunea departamentului Financiar este de a lucra îndeaproape cu echipele operaționale și de a le oferi resursele necesare, pentru ca toți cei care trec pragul magazinelor noastre să aibă o experiență optimă la cumpărături. Mai mult, ne asigurăm că menținem cele mai înalte standarde în ceea ce privește zona de procese și conformitate pentru a avea o dezvoltare sustenabilă. Îi mulțumesc lui Julien și conducerii Carrefour pentru votul lor de încredere și Jagodei pentru munca extraordinară depusă în ultimii doi ani,” a adăugat Régis Moratin, Chief Financial Officer Carrefour România.

Régis Moratin – Chief Financial Officer

În Carrefour România lucrează în prezent peste 16.000 de angajați în cele peste 370 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București și lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării. 

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.