Carrefour România este pentru al doilea an consecutiv partener al Saga Music Festival, cel mai mare festival de muzică electronică din București, care aduce pe scenă artiști și DJ renumiți pe plan local și internațional, în weekendul 3-5 iunie, la Arena Națională. Pentru a duce pe noi culmi experiența multisenzorială a festivalului, Carrefour România invită participanții să încerce gustul epic al preparatelor special concepute, pe baza ingredientelor de sezon de la producători locali, cât și cel al vinurilor autohtone din programul de referință Deschidem Vinul Românesc. O noutate anul acesta o reprezintă scena Bumper Cars by Carrefour, unde în fiecare dintre cele trei seri participanții se pot bucura de muzica electronică mixată de DJ renumiți.
Totodată, în cadrul evenimentului, platforma Act for Good din aplicația Carrefour ia forma unui hub de acces la toate experiențele Carrefour România, oferind inclusiv posibilitatea de a câștiga premii. Mai mult, prin Act for Good, utilizatorii au beneficiat până de curând de reduceri semnificative la biletele de festival, cât și posibilitatea de a câștiga experiențe complete (cazare, acces rapid, VIP și general).
„Parteneriatele sunt esențiale pentru un brand care e aproape de consumator. Cu această viziune, construim alături de organizatori un eveniment unic și de proporții, care va redefini Bucureștiul ca destinație pentru iubitorii de concerte, și, în esență, de experiențe. Pornind de la conceptul și programul Saga Music Festival, am creat activitățile Carrefour România în virtutea magiei festivalului, care îți activează toate simțurile. Un loc central în conceptul gândit de noi îl are experiența gustului – al ingredientelor delicioase și al combinațiilor surprinzătoare, pentru acel moment în care ai nevoie să îți încarci bateriile pentru următorul concert sau când ai nevoie de un gust epic care să-ți acompanieze mișcările de dans de la scena Bumper Cars.” spune Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România.
Note florale și relaxare la WineSquare & Lounge
WineSquare și Lounge by Carrefour deschide spațiul gusturilor de vară, unde festivalierii pot savura dintre cele mai selecte vinuri, de la crame de renume incluse în programul Carrefour Deschidem Vinul Românesc, cât și cocktailuri pe bază de vin. Va fi despre gust oltenesc, despre pământ moldovenesc, despre soare dobrogean, despre răcoare din Ardeal.
De asemenea, la fiecare oră, Carrefour oferă consumatorilor serviți la momentul respectiv, o cupă de înghețată din renumitul vin demidulce cu aromă de trandafir, Busuioaca de Bohotin.
Gusturi și experiențe culinare epice
Pentru alte arome memorabile, Carrefour așteaptă festivalierii la cele două truck-uri de mâncare din Food Court Saga. Acolo pot degusta burgeri delicioși, precum Vărăști Extravaganza; sandvișuri precum Sandvișul fain cu porc fine, toate conținândcarne, brânzeturi și legume proaspete din Grădina Vărăști, de la care Carrefour se aprovizionează zilnic cu produse proaspete cultivate de fermieri români; cât și deserturi proaspete, de la cheesecakes la mousse și creme cu ciocolată precum Aroganță cu cireșe, designed by chef Henrik Sebok din ingrediente locale. Mai mult decât atât, prin scanarea codului Act for Good din aplicația Carrefour, festivalierii beneficiază de reduceri de 25% la toate produsele de la WineSquare și de la cele două truck-uri de mâncare.
Conduci prin dans la Scena Bumper Cars by Carrefour
De asemenea, în fiecare seară, Scena Bumper Cars by Carrefour va deveni locul în care iubitorii de muzică EDM și tehno se vor putea bucura de un line-up special, în ritmurile orașului cu DJ renumiți de la cluburile Expirat, Control Club și KAYO.
Descarcă aplicația Carrefour și trăiește experiența cu toate simțurile
Pentru o experiență completă, participanții au acces la toate activitățile și premiile care așteaptă să fie descoperite în cadrul festivalului prin aplicația Carrefour și activarea contului Act For Good. Prin descărcarea aplicației Carrefour, participanții vor beneficia de reduceri de 25% la toate produsele de la WineSquare și de la toate cele trei puncte de vânzare din zona de mâncare.
***
Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.