
Carrefour România își continuă expansiunea și a inaugurat cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Astfel, rețeaua Carrefour Hipermarket România ajunge la un număr de 46 de unități la nivel național, dintr-un total de peste 410 magazine multiformat.
Prin deschiderea hipermarketului de la Arad, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând 120 de locuri de muncă. Magazinul din Arad oferă peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare.
Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România: „Inaugurarea celui de-al 46-lea hipermarket din România, la Arad, vine în completarea modelului nostru omnichannel local, prin prezența tuturor formatelor Carrefour în oraș: hipermarket, supermarket, magazine de proximitate express și magazine de tip discount, Supeco, precum și a soluțiilor de e-commerce, Bringo, Glovo și Carrefour.ro.
Suntem un jucător complet pe piața de retail, cu un portofoliu relevant de formate, motiv pentru care, cu fiecare deschidere, ne reînnoim angajamentul de a oferi românilor cele mai bune produse și servicii.
În plus, pe lângă expansiunea noastră strategică, vom trata cu prioritate modernizarea magazinelor Carrefour, cu obiectivul de a îmbunătăți experiența de cumpărare pentru clienți.”
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat.
Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.