FacebookTwitterLinkedIn

În linie cu angajamentul de a deveni liderul tranziției alimentare pentru toți și ca urmare a succesului înregistrat anul trecut în cadrul competiției European Food Transition Awards, Carrefour lansează, în parteneriat cu radioul francez RTL, o nouă ediție. Competiția premiază furnizorii cu cel mai relevant impact de CSR, aleși după voturile clienților.

Lansată în 2021, European Food Transition Awards reprezintă o competiție online, în cadrul căreia unii dintre cei mai importanți furnizori internaționali și locali parteneri Carrefour își înscriu produsele în cursa pentru responsabilitate alimentară. Prima ediție, desfășurată în cele șase țări europene în care Grupul Carrefour este prezent – Franța, Belgia, Spania, Italia, Polonia și România – s-a bucurat de un adevărat succes, cu peste 400.000 de voturi din partea clienților, pentru 250 de produse provenite de la 150 de furnizori locali și internaționali participanți.

Pentru această nouă ediție, care are ca scop creșterea impactului și a vizibilității competiției, evenimentul se extinde la nivel internațional în Brazilia, Argentina și Taiwan, ajungând astfel la nouă țări concurente. O altă noutate a celei de-a doua ediții o reprezintă introducerea unui nou premiu național, alocat fiecărei țări participante, pentru produsele marcă proprie Carrefour.

Punem mare preț pe recunoașterea eforturilor furnizorilor noștri de a schimba lumea în bine, prin produse responsabile, așadar ne bucurăm că România participă la această competiție internațională, care are în centru tranziția alimentară. Îi îndemnăm pe toți clienții Carrefour România să acceseze platforma competiției și să voteze produsele preferate și, la rândul lor, cei care își exprimă preferințele au ocazia să câștige premii sustenabile. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm ce produse se găsesc în lista favorită a românilor,” a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

Produse sustenabile și sănătoase pentru clienții Carrefour

Cele mai emblematice produse ale tranziției alimentare votate de către clienții Carrefour vor fi premiate în cadrul ceremoniei din 8 decembrie 2022, în prezența lui Alexandre Bompard, Chairman și CEO al Grupului Carrefour.

În calitate de pionier în retail și fiind, totodată, primul retailer care a făcut din tranziția alimentară o parte integrantă a modelului său de business, Carrefour își propune să promoveze eforturile depuse de mărcile naționale, pentru ca produsele acestora să devină mai sustenabile și mai sănătoase pentru consumatori.

Competiția face parte din Pactul pentru Tranziția Alimentară, un angajament reciproc asumat în 2019 de către Carrefour și furnizorii săi parteneri.

Regulile competiției
Produsele participante, înscrise în urma apelului de proiecte lansat de Carrefour în această vară în rândul furnizorilor săi parteneri, au fost selectate în baza angajamentului lor față de cele cinci provocări principale ale tranziției alimentare: sănătate și nutriție, ambalare, agricultură sustenabilă și ecologică, comunicare responsabilă și transparență.

Se vor acorda nouă premii celor nouă categorii de produse înscrise în competiție, precum și două premii naționale pentru fiecare dintre țările participante (un premiu pentru o marcă națională și un premiu pentru o marcă proprie Carrefour). Clienții pot vota pentru cei trei finaliști din fiecare categorie, iar câștigătorii vor fi aleși în luna noiembrie de către un juriu format din zece experți internaționali în CSR*. Produsele câștigătoare vor beneficia de o vizibilitate semnificativă timp de un an atât în magazinele fizice Carrefour, cât și online.

Clienții Carrefour pot vota online începând de astăzi și până pe 6 noiembrie, pe platforma special creată pentru această competiție. De asemenea, Carrefour va răsplăti votanții cu cadouri care îmbină distracția și responsabilitatea față de mediul înconjurător.

*Franța : Florian Breton & Sophie Cucheval – MiiMOSA ; Alexia Chassagne – Membru al Clubului Consumatorilor Implicați; Spania : Gregorio Varela – Președintele Fundației pentru Nutriție; România : Loredana Ianuș – Director de Comunicare și CSR la GRF+ (Graffiti PR); Belgia : Nathalie Bekx – Fondatoare a Lab Trendhuis; Italia : Martina Rogato – Co-fondatoare a Young Women Network și expertă în CSR; Polonia : Marzena Strzelczak – Președinte al Forumului pentru Afaceri Responsabile; Brazilia : Lisandro Inakake de Souza – Coordonator de proiect la Imaflora; Taiwan : Niven Huang – Șef al Departamentului de Sustenabilitate la KPMG; Argentina : Narda Lepes – Activist Culinar și bucătar la Narda Comedor.

Contact

CSR Carrefour România: responsabilitate_sociala@carrefour.com  

Despre Grupul Carrefour

Cu o rețea multiformat de aproximativ 13.000 de magazine în aproape 40 de țări, Grupul Carrefour este unul dintre cei mai importanți retaileri din lume. Grupul Carrefour a înregistrat vânzări brute de 81,2 miliarde de euro în 2021. Rețeaua sa consolidată de magazine are peste 370.000 de angajați, care contribuie la transformarea Carrefour în liderul mondial al tranziției alimentare pentru toți, oferind accesul la alimente de înaltă calitate, la prețuri accesibile, în fiecare zi, indiferent de locul în care se află. În total, mai mult de 500.000 de persoane fac parte din echipa Carrefour globală.

Pentru mai multe informații, vizitați www.carrefour.com, sau paginile de Twitter (@GroupeCarrefour) și LinkedIn (Carrefour).