Cautare




, Contributor

Social media |
|

Care sunt aplicațiile care partajează cele mai multe date cu caracter personal

Un nou studiu a dezvăluit că Instagram distribuie cel mai mare volum de date cu caracter personal, în comparație cu alte aplicații disponibile în App Store.  
Hilversum,,Netherlands,-,Februari,06,,2017:,Social,Media,Are,Trending

Pe primul loc în topul aplicațiilor care partajează cele mai multe date cu caracter personal se află Instagram, arată o analiză realizată de pCloud.

Instagram distribuie cu părțile terțe 79% dintre datele pe care le colectează. Informațiile sunt legate de achiziții, locație, istoricul căutărilor, contacte și informații financiare.

Pe locul doi se află Facebook, care oferă 57% dintre datele utilizatorilor, urmat de LinkedIn și Uber Eats, ambele distribuind 50% dintre date cu diverse entități, potrivit Forbes.com.

Deși uneori este necesar ca aplicațiile să transmită anumite informații unor părți terțe pentru a le ajuta să ofere un serviciu, un număr înspăimântător de aplicații distribuie date pentru propriul lor câștig”, spune Ivan Dimitrov, Digital Marketing Manager la pCloud.

Într-adevăr, aplicațiile de food delivery cuprind un volum imens de date cu caracter personal, însă Just Eat, Grubhub și My McDonald’s nu partajează nici măcar o informație.

De asemenea, Skype, Microsoft Teams și Google Classroom nu colectează date pentru publicitate sau pentru alte entități, și nici Telegram, Clubhouse, Netflix și Signal.

Giganții din social-media, precum Instagram și Facebook, caută să colecteze cât mai multe informații despre utilizatori, în loc să acorde prioritate protecției vieții private”, spune Dimitrov. „Cei care folosesc aceste aplicații ar trebui să fie conștienți de tipul de informații pe care le oferă.”

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii