Bugetele de publicitate investite pe nișa televiziunilor de filme și seriale (ianuarie - iulie 2018) - Forbes.ro
Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite pe nișa televiziunilor de filme și seriale (ianuarie – iulie 2018)

Publicitatea investită pe segmentul televiziunilor de filme și seriale a crescut cu 15,6% în primele șapte luni ale acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut. Comedy Central este a doua televiziune cu cel mai mare volum de audiență pentru reclamele difuzate, după Pro Cinema.
filme_televiziuni.jpg

Cele 12 televiziuni de filme și seriale, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, au livrat clienților publicitari un volum total de 108.339 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în primele șapte luni ale acestui an. Bugetul este mai mare cu 15,6% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, volumul total furnizat de nișa de filme reprezintă 8,2% din totalul audienței de pe piața TV.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

Zece televiziuni din această nișă au înregistrat creșteri ale bugetelor de audiență, în timp ce Pro Gold (-7,9%) și AXN White (-14,5%) au suferit pierderi.

Pro Cinema, parte a grupului CME România (Pro TV), a livrat 22.988 puncte de audiență pe targetul comercial, cel mai mare volum de pe această nișă, având o creștere de 8,6% față de primele șapte luni din 2017.

Comedy Central are al doilea volum al nișei, 21.944 GRP’30 pe targetul comercial, reușind o creștere de 15,8%.

Creșteri semnificative au înregistrat și ceilalți competitori de pe acest segment: AXN (7,8%), Paramount (7,2%), DIVA (24,6%), Film Cafe (67,4%), TNT (52,4%), AXN Black (32,4%), Bollywood (42,8%) și AMC (74,4%).

Companiile cu cele mai mari investiții în publicitatea TV (ianuarie – iulie 2018)

Publicitatea pe televiziunile de știri (ianuarie – iulie 2018)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii