BRAT are un nou președinte: Dragoș Stanca (ThinkDigital) - Forbes.ro
Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

BRAT are un nou președinte: Dragoș Stanca (ThinkDigital)

Pe 29 martie, Adunarea Generală a Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT) l-a ales pe Dragoș Stanca, reprezentant al mediului digital, în funcția de președinte al organizației pentru mandatul 2018 – 2020.
BRAT

În aceeași adunare, membrii BRAT au ales componența Consiliului Director care va coordona activitatea organizației:

Dragoș Stanca, președinte BRAT și vicepreședinte BRAT, departament Online.

Silviu Ispas, vicepreședinte BRAT, departament Presă Scrisă.

Elvira Munteanu, vicepreședinte BRAT, departament Outdoor.

Mihai Trandafir, vicepreședinte BRAT, departamnt Radio.

Ștefan Iordache, Marius Gheorghe, Oana Petroff, Augustin Roman, Alina Cazacu, Maria Țoghină, Loredana Iacob, Liliana Martin, Ana Vișian, Sandrin Apostoloiu, Claudiu Ilioiu, Raluca Pop și Horațiu Gîrbea.

Membrii BRAT au decis înființarea pozițiilor de vicepreședinte pentru fiecare dintre mediile pentru care asociația realizează studii, standarde sau alte măsurători: presă scrisă, online, panotaj, radio. Vicepreședinții BRAT vor avea atribuții sporite în cadrul departamentului pe care îl reprezintă.

În aceeași adunare, Silviu Ispas, președintele BRAT în ultimii 11 ani, a fost desemnat Președinte Onorific al asociației, pentru întreaga sa activitate din cadrul BRAT din ultimii 20 de ani: ca angajat în primii ani ai existenței BRAT, membru al Consiliului Director BRAT și Președinte BRAT.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii