FacebookTwitterLinkedIn

Hermès a avut un al treilea trimestru prosper, cu vânzări în creștere cu 16%.

Brandul de articole Hermès a înregistrat un trimestru excelent, la nivel mondial, informează RetailDetail.eu.

Cele mai notabile creșteri au fost raportate pe piețele din Japonia (+25%), Franța (+22%), regiunea Asiei, cu excepția Japoniei (+21%), Statele Unite și Europa, cu excepția Franței (+20%).

„Pe viitor, Hermès își va consolida investițiile pentru a susține această creștere”, a punctat Axel Dumas, CEO-ul grupului.

Cu asemenea rezultate financiare, Hermès l-a depășit pe rivalul său LVMH, grupul lui Bernard Arnault anunțând în urmă cu două săptămâni o creștere de doar 9% a vânzărilor.

În general, vânzările trimestriale ale Hermès au crescut cu 16%, ajungând la 3,4 miliarde de euro. În primele trei trimestre ale lui 2023, vânzările au crescut cu 22%, depășind valoarea de 10 miliarde de euro.