Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Blue Lagoon Clean a obtinut doua premii la Milano la congresul CINET

Compania Blue Lagoon Clean a obtinut la congresul CINET (organizatia ce reprezinta peste 200.000 de companii din domeniul curatatoriilor in lume) de la Milano doua premii importante ce o pozitioneaza in topul celor mai performante companii din domeniu la nivel Global, clasificandu-se pe locul 18 in lume.
Blue_Lagoon_Country_Award

In 2018 au fost nominalizate 150 de companii din toata lumea, Blue Lagoon Clean fiind singura companie din Romania, clasificandu- se pe locul 18 in lume.

Blue Lagoon Clean estimeaza o cifra de afaceri de 4,5 milioane de lei in acest an, fata de 2,2 milioane de lei anul trecut.

“Anul 2018 marchează un moment important pentru Blue Lagoon Clean, trecerea de la antreprenoriat la organizație, prin deschiderea celui mai mare punct de procesare ecologică a hainelor din SE Europei (capacitatea de procesare este de 5 tone/zilnic), cât și prin mărirea structurii de management și a echipei. Pe lângă curățătoria de haine, am deschis și cel mai performant centru de curățare a covoarelor din București, centru care are o capacitate de procesare de 1200 mp/zi. O altă linie de business deschisă în 2018 este producția de umerașe metalice, atât pentru consumul intern, cât și pentru comercializare”, spune Vlad Elias, fondatorul Blue Lagoon Clean.

La 5 ani de la înființare, Blue Lagoon Clean a lansat pe piața locală cel mai mare centru din punct de vedere al tehnologiei 100% eco friendly, din Europa de Sud-Est. Investiția în dezvoltarea acestui centru de procesare,  localizat în Pantelimon, județul Ilfov, a depasit 500.000 de euro si a generat 30 de locuri de muncă noi, în prezent echipa fiind formată din 50 de persoane. Tehnologia folosită protejează atât mediul, cât și angajații și clienții.

Echipamentele folosite pentru curățarea articolelor de îmbrăcăminte sunt furnizate de lideri în domeniu, cum ar fi Electrolux, cu vârful de lance Lagoon, pe parte de curățătorie ecologică de haine, sau Catinet pe parte de curățare profesională a covoarelor. Pe plan local, compania colaborează cu SDS Grup pentru importul echipamentelor și pentru partea de servisare.

De asemenea, cultura organizațională și latura educațională ocupă un loc important în cadrul politicii de business. Așadar, planurile pentru 2018 presupun atât consolidarea și creșterea calității serviciilor oferite clienților cu ajutorul tehnologiei proaspăt importate, cât și creșterea profesionalismului angajaților, prin cursurile de perfecționare la care participă.

Astfel, compania Blue Lagoon Clean a pus bazele unui centru de formare profesională care oferă cursanților o calificare acreditată în domeniul curățătoriilor de haine, dar și șansa unui loc de muncă într-un mediu profesionist și plăcut.

“Tot în cadrul punctului de lucru din Pantelimon lansăm si primul centru de formare profesională, singurul din zona București-Ilfov care oferă cursanților posibilitatea de a obține o calificare acreditată în domeniul curățătoriilor de haine. Pe lângă cursul teoretic, cursanții au posibilitatea de a face practică pe echipamente reale folosite intr-o curătătorie ecologică de haine. De această linie de business suntem foarte mândri deoarece oferă tinerilor posibilitatea să obțină o calificare și implicit acces la un job bine plătit”, spune Vlad Elias.

Ca viziune pe termen lung, planul de extindere cuprinde deschiderea de puncte de lucru similare cu cel din Pantelimon, în fiecare sector din București, dezvoltarea serviciilor online și intensificarea campaniilor de marketing.

În ultimii ani, numărul românilor care optează pentru o curățătorie specializată pentru igienizarea pieselor și accesoriile vestimentare a crescut vizibil. “De la an la an, observăm o creștere rapidă a cererii în acest domeniu, pe fondul lipsei de timp, dar și pentru că serviciile de curățătorie devin din ce in ce mai accesibile. Dacă acum câțiva ani serviciile de curățătorie erau utilizate de cei “la costum”, acum ele au devenit un serviciu de larg consum. Clienții Blue Lagoon Clean apelează la servciile noastre, în medie, o dată pe săptămână”, povestește Vlad Elias.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii