Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Vlad Popovici: „Agențiile de digital câștigă încrederea clienților pentru că pot livra campanii integrate și rezultate pe măsură”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
vlad_popovici_landscape

Vlad Popovici, Managing Director la Kubis Interactive

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs., în anul 2014? De ce?

Vlad Popovici: Nu aș spune că este schimbare, ci mai degrabă o completare a range-ului de servicii oferite. Am inaugurat studioul de audio-video și am început să producem din ce în ce mai mult conținut video, în special pentru brandul Grolsch, unde clientul a avut încredere că se pot face lucruri frumoase. Conținutul video produce un engagement mult mai mare decât comunicarea obișnuită și, în curând, va deveni un mainstream pentru clienții care pot aloca bugete de producție.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor digitale din România în 2014?

Vlad Popovici: Campaniile integrate, digitally led.

Agențiile de digital câștigă teren, dar mai ales încrederea clienților că pot livra campanii mari și rezultate pe măsură. Avem deja multe exemple de campanii integrate, digitally led de succes, și trendul va fi de creștere pentru 2015.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Vlad Popovici: Piața de digital este în creștere, dar de cele mai multe ori se simte lipsa inovației tehnologice care să dea efectul de „wow” și „viralitate” campaniilor.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Vlad Popovici: În viitorul nu foarte îndepărtat, din cauza globalizării și a eficientizării de cost și timp, clienții vor dori să lucreze cu agenții care pot livra la nivel regional; pe scurt, one-stop-shop care să poată dezvolta integral campania de comunicare și apoi doar s-o localizeze în celelalte țări, cu un buget și time frame rezonabil.

Urmând acest trend, pe langă biroul deschis în urmă cu doi ani în Houston, Kubis se extinde în 2015 în regiune cu un prim birou în Praga (Cehia), urmând ca în următorii ani să dezvolte o rețea (un „grid”) de agenții digital care pot să adapteze pe piețele locale campaniile mari ale clienților noștri.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Vlad Popovici (zâmbește): Fie ca 2015 să fie un an al campaniilor integrate, digitally led.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii