FacebookTwitterLinkedIn

Creșterea vine pe fondul încheierii de noi parteneriate cu tot mai multe companii din mediul privat, care înțeleg importanța motivării angajaților, într-un context mai dificil pe piața forțe de muncă determinat de fluctuații mari de personal.

În prezent, mai bine de 110.000 de angajați, din peste 250 de companii client din diverse industrii, precum IT, automotive, banking, share-service şi telecom, utilizează platforma BenefitOnline.ro, pentru a-și alege singuri beneficiile extrasalariale. BenefitOnline.ro include astăzi peste 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 1.800 de furnizori.

„Afacerile din 2018 au continuat să mențină trendul din ultimii ani, dublându-le față de anul precedent. Astfel, cifra de afaceri a urcat la 32 de milioane de lei, cu un profit de aproximativ 2 milioane de lei. Pentru anul în curs, ne-am propus sa atingem o cifră de afaceri de minimum 50 de milioane de lei”, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.

Evoluția din ultimii ani a numărului utilizatorilor din platformă a avut un tipar similar, numărul acestora dublându-se de la an la an. În prezent, cei peste 110.000 de angajați reprezintă peste 3% din totalul numărului de angajați din mediul privat românesc.

„Acest trend crescător arată că piața românească se educă în spiritul ideii de beneficii flexibile, iar companiile arată din ce în ce mai mult o aplecare către nevoile angajaților din perspectiva beneficiilor. Tendințele pentru anii următori nu pot fi decât pozitive și estimăm că, pentru anul în curs, numărul utilizatorilor platformei noastre va crește la circa 160.000, iar în maximum 2 ani ne-am propus să ajungem la 250.000 de utilizatori ai platformei”, mai spune Stelian Bogza.

Anul trecut, BenefitOnline a încheiat parteneriate cu 65 de companii noi, majoritatea fiind din industria IT, call center și BPO, servicii, banking și producție.

Pe lângă atingerea unei cifre de afaceri de 50 de milioane de lei și a unui număr de 160.000 de utilizatori în platformă, pentru 2019, compania vizează diversificarea listei de beneficii accesibile angajaților. Una dintre direcții este posibilitatea achiziționării de abonamente sau bilete la spectacole, concerte, proiecții cinematografice, muzee, festivaluri, filme, etc., ca urmare a unei  modificări legislative care aduce în lumină noile tichete culturale, ce vor putea fi acordate lunar sau ocazional.

O altă direcție de dezvoltare a companiei este și extinderea la nivel internațional. BenefitOnline a inițiat deja în 2018 multiple discuții cu companii din Bulgaria și Serbia, acestea fiind piețele vizate pentru extindere.

Compania are în prezent 21 de angajați și are în plan pentru acest an creșterea echipei la 25 de angajați. Benefit Systems SRL, care operează platforma de beneficii, a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 32 milioane de lei și un profit de aproximativ 2 milioane de lei, iar 2019 estimează o creștere a cifrei de afaceri de peste 50%.