Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Banca Transilvania a lansat Stickerul BT Pay pentru plăți contactless

Banca Transilvania a lansat Stickerul BT Pay. Orice obiect pe care este aplicat stickerul devine un mijloc de plată a cumpărăturilor la comercianți.
BT-Pay-Site

„Avem încredere că va fi un accesoriu apreciat, pe fondul creșterii apetitului pentru colecția BT Pay, precum și a numărului de plăti contactless. Aproximativ 20% dintre plățile cu cardurile BT sunt contactless, ceea ce înseamnă o creștere cu peste 450%, în 2017, față de 2016”, a declarat Oana Ilas, directorul coordonator al Direcției Dezvoltare și Management Produse Retail de la Banca Transilvania.

Sticker-ul, brățara și ceasul BT sunt accesoriile de plată contactless din Colecția BT Pay, colecție prin care se pot facce cumpărături în țară și în străinătate.

Emiterea stickului costă 30 de lei, administrarea este de 15 lei/an, iar comisionul este zero pentru cumpărăturile făcute la comercianții din România și din străinătate. Precum la cardurile contactless, daca suma plătită este de până la 100 de lei, sau echivalent, nu este necesar PIN-ul. Pentru a putea fi utilizat, stick-ul se aplică pe o suprafață uniformă, cum ar fi telefonul sau portmoneul.

Clientii Băncii Transilvania pot comandă online sticker-ul sau îl pot achiziționat în oricare dintre sediile BT, urmând să între în posesia acestuia în aproximativ cinci zile, afirmă reprezentanții băncii.

Un serviciu complementar stickerului este SMS Alert, prin care se primesc pe telefon informații despre tranzacțiile realizate cu stickerul sau cu alte instrumente de plata cu acces la contul curent. Abonamentul SMS Alert poate fi solicitat prin BT24 Internet Banking, telefonic sau în oricare dintre sediile BT.

Persoanele care nu sunt clienți BT, dar doresc un astfel de sticker, trebuie să-și deschidă mai întâi un cont curent la BT, ceea ce se poate realiza inclusiv online.

Banca Transilvania are un portofoliu cu trei milioane de carduri, iar volumele tranzacționate cu cardurile BT reprezintă peste 20% din piață.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii