În mediul urban, cota de piață a fost de 2,76% (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Asta înseamnă că 2,76% dintre orășenii care s-au uitat la televizor, în septembrie, au urmărit unul dintre programele muzicale dintr-un total de 64 de televiziuni.
ETNO TV, televiziune de muzică populară și petreceri, a avut o audiență medie de 51.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, fiind cea mai urmărită televiziune de pe această nișă. În clasamentul general al audienței naționale, ETNO TV ocupă locul 15, înaintea unor televiziuni precum B1 TV, Pro Cinema, Digi24 și AXN. Majoritatea telespectatorilor acestei televiziuni provin din mediul rural.
Pe locul secund în topul nișei muzicale se află o altă televiziuni de muzică populară, Favorit TV, cu o medie națională de 25.000 de persoane pe minut (toată ziua).
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME Ș SERIALE – SEPTEMBRIE 2018
Televiziunea de muzică pop cu cea mai bună poziționare pe acest segment este Kiss TV, cu un rating mediu de 13.000 de persoane pe minut (toată ziua). Și în mediul urban, Kiss TV are cel mai bun rating dintre televiziunile cu muzică pop, având 6.000 de orășeni pe minut (toată ziua).
Televiziunile Magic TV și Rock TV au intrat recent în sistemul național de măsurare a audienței TV. Magic TV are câte 1.000 de telespectatori pe minut, atât pe național cât și în urban, în timp ce măsurătorile pentru Rock TV n-au indicat încă vreun telespectator, cifrele aflându-se în marja de eroare a sondajului.