Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri – MARTIE 2019

Nișa televiziunilor de știri a fost afectată în martie de încălzirea vremii, fapt care a influențat negativ consumul acestor programe. Toate cele cinci canale de știri au suferit pierderi de audiență față de luna februarie.
 aboneaza-te
televiziune doi

România TV a înregistrat cea mai mare pierdere de audiență de pe acest segment, la nivel național, comparativ cu luna precedentă: 47.000 de persoane. Totuși, își menține poziția de lider la nivel național cu o medie de 217.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, România TV a pierdut 16.000 de persoane.

Antena 3 deține a doua poziție pe național și primul loc în urban. În ambele universuri a suferit pierderi de audiență: 21.000 pe național și 9.000 în urban.

Lupta pentru locul trei pe această nișă s-a echilibrat în martie, atât pe național, cât și în mediul urban. Pe național, Realitatea TV și B1 TV au avut fiecare câte 60.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). În urban, ratingurile sunt foarte apropiate: Realitatea TV (38.000), B1 TV (36.000) și Digi24 (33.000). Cele trei televiziuni au înregistrat pierderi minore de audiență în martie.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii