Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri – MARTIE 2018

În prima lună a primăverii, audiențele generale ale celor cinci televiziuni de știri au suferit scăderi față de luna precedentă. Capriciile iernii, surprinse în breaking news, și vorbăria de la talk-show-uri n-au putut alunga plictiseala telespectatorilor.
televiziune_stiri

Cele cinci televiziuni de știri – Antena 3, România TV, Realitatea TV, B1 TV și Digi 24 – au avut în martie o cotă de piață de 14,4% la nivel național (toată ziua), în scădere cu 0,74 puncte procentuale față de februarie. Asta înseamnă că 14,4% din telespectatorii care au urmărit un program TV, în luna martie, au urmărit una dintre cele cinci televiziuni. În mediul urban, cota de piață a nișei de știri TV a fost de 16,97% (toată ziua), mai mică cu 1,15 puncte procentuale față de luna precedentă.

România TV a fost liderul la nivel național, cu o medie de 252.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, dar ratingul general a pierdut 24.000 de persoane față de februarie. În urban, România TV a pierdut 9.000 de orășeni.

Antena 1 a suferit o pierdere de 33.000 de persoane la nivel național și 21.000 în urban. Sunt cele mai mari scăderi de audiență de pe nișa știrilor.

Pierderi importante a suferit și Digi24: 14.000 pe național și 10.000 în urban.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – MARTIE 2018

Realitatea TV, care a devenit a treia televiziune de știri atât pe național cât și în urban, a înregistrat cele mai mici scăderi de audiență: 4.000 pe național, respectiv 2.000 în urban.

La nivel național, audiența B1 TV a scăzut față de februarie cu 9.000 de persoane, iar la nivel urban, scăderea a fost de 5.000.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii