Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de ȘTIRI în IANUARIE 2018

Evenimentele politice din luna ianuarie - căderea Guvernului Tudose și formarea Guvernului Dăncilă - au contribuit la creșterea audiențelor televiziunilor de știri.
televiziune

În ianuarie, cota totală de piață a celor cinci televiziuni de știri din sistemul național de măsurare a audienței TV – România TV, Antena 3, B1 TV, Realitatea TV și Digi 24 – a fost de 16,2%, în creștere cu 0,75 puncte procentuale față de luna precedentă.

La nivel urban, interesul pentru nișa știrilor a fost mai mare, astfel încât cota de vizionare a crescut cu 1,12 puncte procentuale, ajungând la 20%.

Toate cele cinci televiziuni au întregistrat creșteri de audiență, mai mici sau mai mari, cu excepția Realității TV al cărui rating general în mediu urban a fost mai mic cu 1.000 de persoane față de decembrie 2017.

La nivel național s-au înregiustrat următoarele variații de audiență față de luna precedentă: România TV (creștere cu 25.000 de persoane), Antena 3 (+37.000), B1TV (+4.000), Digi 24 (+7.000) și Realitatea TV (+1.000).

La nivel urban, creșterile au fost: România TV (+19.000), Antena 3 (+20.000), B1TV (+3.000) și Digi 24 (+3.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii