Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri – APRILIE 2018

Audiențele canalelor de știri au scăzut în aprilie din cauza sezonalității consumului TV, specific acestei luni, dar și în absența unor evenimente social-politice majore, care să-i oblige pe producători să recurgă la... breaking news.
televiziune doi

Cele cinci televiziuni de știri au realizat o cotă de piață la nivel național de 14,56%, la nivelul lunii precedente, și de 16,92% în urban, în scădere cu 0,05 puncte procentuale față de martie. Raportat la consumul total de pe piața de televiziune, cele două cote de vizionare ale știriștilor au rămas la aceleași valori ca în luna martie, dar fiecare stație a pierdut telespectatori.

Cele mai mari pierderi le-au înregistrat România TV și Antena 3, care controlează această nișă. Astfel, România TV a pierdut 36.000 de persoane pe național și 22.000 în urban. La rândul său, Antena 3 a pierdut 50.000 de persoane pe național și 24.000 în urban.

Realitatea TV rămâne a treia televiziune a nișei, deși a pierdut 13.000 de indivizi pe național și 7.000 în urban.

Digi 24 a suferit o pierdere importantă pe național (-14.000), dar în urban scăderea a fost moderată (-8.000).

Circa 10.000 de persoane au părăsit B1 TV, la nivel național, și 7.000 la nivel urban.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN URBAN – APRILIE 2018

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii