Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – Noiembrie 2018

DIVA, televiziune de filme și seriale care se adresează în special publicului feminin cu vârste între 25 și 55 de ani din mediul urban, a reușit în luna noiembrie să devină lider de audiență pe targetul urban general, înainte canalelor Pro Cinema și AXN.
televiziune.jpg

DIVA a avut o audiență medie de 36.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 12.000 de persoane față de octombrie. Astfel, DIVA a devenit liderul nișei TV de filme și seriale, în fața televiziunilor care domină în mod obișnuit urbanul cu filme și seriale: AXN (30.000) și Pro Cinema (28.000 telespectatori pe minut).

Este pentru prima dată când DIVA devine liderul acestui segment TV, fiind și televiziunea internațională cu cel mai mare rating general în luna noiembrie.

La nivel național, creșterea obținută de DIVA a fost de 16.000 de persoane, ajungând la o medie de 46.000 de telespectatori, dar în spatele lui Pro Cinema (67.000) și AXN (47.000).

Această ascensiune se explică prin faptul că DIVA s-a grăbit să marcheze Sărbătorile de Iarnă, încă de la sfârșitul lunii octombrie când a început să difuzeze programe într-o campanie sub titlul  „Crăciun pentru tine”. DIVA a fost prima care și-a adaptat grila de programe pentru Crăciun. Astfel, filmul „Miracolul lui Maggie” a obținut un record de audiență pentru stație de 240.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban. Va fi interesant de urmărit dacă DIVA își va păstra poziția de lider în urban și în luna decembrie, când majoritatea televiziunilor își orientează programele în spiritul Sărbătorile de Iarnă.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – NOIEMBRIE 2018

Luna noiembrie a fost favorabilă consumului de filme și seriale TV. Cele 12 televiziuni de pe acest segment au avut o cotă totală de piață de 8,07%, în creștere cu 0,35 puncte procentuale față de octombrie. Pe național, creșterea a fost de 0,39 puncte procentuale, ajungând la o cotă de piață de 7,15%.

Pro Cinema, liderul pe național, a înregistrat o majorare a ratingului de 16.000 de persoane față de luna precedentă, în timp ce AXN a câștigat 10.000 de telespectatori.

Alte televiziuni care au câștigat audiență națională față de octombrie: Paramount (1.000), Film Cafe (3.000), TNT (4.000), Pro Gold (5.000), Bollywood TV (2.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii