Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – MAI 2017

În ultima lună de primăvară, când sezonul cald își pune amprenta mai accentuat asupra audiențelor programelor TV, cele 12 televiziuni de filme au avut o cotă totală de piață de 6,06% la nivel național și de 6,58% în urban, conform măsurătorilor Kantar Media.
filme_TV.jpg

Pe segmentul foarte aglomerat al televiziunilor de filme, lupta pentru supremație se poartă între Pro Cinema și AXN. La nivel național, Pro Cinema a fost lider în mai, cu o medie de 45.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), fiind urmat de AXN, cu un rating mediu de 39.000 de persoane pe minut.

În urban, AXN a ocupat prima poziție cu o audiență medie de 28.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), iar Pro Cinema a ocupat a doua treaptă, cu un rating mediu de 21.000 de persoane pe minut.

Față de luna precedentă, Pro Cinema a pierdut 13.000 de telespectatori pe național și 16.000 în urban. AXN a pierdut 11.000 în universul național, dar a câștigat 10.000 în urban.

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE NAȚIONALE – MAI 2017

Următoarele două poziții pe nișa de filme sunt disputate în DIVA și Paramount.

Canalul de filme indiene Bollywood TV, recent intrat în sondajele de audiență Kantar Media, a câștigat 3.000 de telespectatori pe național, față de luna aprilie, dar a pierdut 2.000 de persoane în urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii