Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale la nivel național în anul 2018

Nișa televiziunilor de filme și seriale a înregistrat în 2018 o cotă de piață de 5,92% din totalul audienței TV. Pro Cinema este liderul acestui segment la nivel național, deși a pierdut audiență față de anul 2017.
filme_televiziuni.jpg

Pro Cinema a fost cea mai urmărită televiziune de filme și seriale, cu un rating general de 59.853 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 1.175 de persoane față de 2017. Este o ușoară scădere, care nu i-a pus în pericol poziția de lider al nișei.

Pe locul secund s-a plasat AXN, cu o medie de 41.304 de telespectatori pe minut (toată ziua), rating la nivelul anului 2017 (scădere de doar 399 de persoane).

DIVA ocupă locul trei pe acest segment, cu un rating anual de 29.686 de persoane pe minut (toată ziua). Canalul de filme și seriale ce vizează în principal publicul feminin a câștigat 2.047 de telespectatori.

Alte televiziuni care au câștigat audiență în 2018: Film Cafe (2.195 telespectatori), TNT (2.674), Pro Gold (528), Comedy Central (76), AMC (1.251), AXN White (71) și AXN Black (2.612).

Televiziuni care au suferit scăderi ale audienței anuale: Paramount (-4.157) și Bollywood TV (-658).

Cele 13 televiziuni de filme și seriale, prezente în monitorizarea Kantar Media, au avut o cotă de piață de 5,92% la nivel național în 2018.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii