FacebookTwitterLinkedIn

Pro Cinema este liderul detașat al nișei, la nivel național, cu o medie de 64.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, la mare distanță de următorul jucător din top, DIVA, cu 36.000 de persoane pe minut.

Pro Cinema a pierdut 14.000 de telespectatori la nivel național față de ianuarie și 7.000 în urban. Sun pierderi importante, dar acestea nu-i afectează pozițiile în cele două universuri măsurabile.

DIVA este singura televiziune care a câștigat audiență: 6.000 de telespectatori pe național și 3.000 în urban. Este a doua televiziune a nișei din mediul urban, cu o medie de 25.000 de orășeni pe minut, la mică distanță de Pro Cinema (27.000).

În raport cu televiziunile amintite, AXN pare că a pierdut viteză, înregistrând o scădere de 2.000 de persoane atât pe național, cât și în urban.

Film Cafe, TNT și Paramount au suferit, de asemenea, pierderi de telespectatori, cea mai notabilă fiind în cazul Film Cafe, 7.000 de persoane pe național.

Cota de piață a celor 13 televiziuni de filme și seriale a fost de 6,25% la nivel național, cu 0,56 puncte procentuale mai mică decât în ianuarie. În mediul urban, cota de piață a fost de 6,92%, în scădere cu 0,53 puncte procentuale.