Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – APRILIE 2019

În aprilie, cele 12 televiziuni de filme și seriale au avut în mediul urban o cotă de piață (vizionare) de 6,96%, în scădere cu 0,43 puncte procentuale față de luna martie. Film Cafe și Bollywood TV sunt singurele televiziuni de pe această nișă care au înregistrat creșteri de audiență.
televiziuni_filme.jpg

Primele trei televiziuni în topurile audienței de pe acest segment – Pro Cinema, AXN și DIVA – au suferit pierderi de audiență atât la nivel național, cât și în mediul urban.

Totuși, Pro Cinema a câștigat 1.000 de telespectatori în urban, dar a pierdut 4.000 pe național, comparativ cu luna martie.

AXN a pierdut 4.000 de persoane pe național și 3.000 în urban.

Ratingul general al televiziunii DIVA a scăzut cu 3.000 de persoane pe național și cu 2.000 în urban. DIVA și-a menținut cea de-a doua poziției în topul urban, după Pro Cinema, dar înaintea canalului AXN.

Film Cafe a urcat pe locul 4, câștigând 2.000 de telespectatori pe național și 1.000 în urban.

O pierdere importantă de audiență a suferit Paramount: -5.000 pe național și -2.000 în urban.

În schimb, Bollywood TV (canal de filme indiene) a câștigat 1.000 de persoane pe național și 2.000 în urban.

La nivel național, această nișă a avut o cotă de piață de 6,02%, în scădere cu 0,33 puncte procentuale față de martie. În urban, cota de piață a fost de 6,96%, mai redusă cu 0,43 puncte procentuale față de luna martie, conform măsurătorilor Kantar Media.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii