FacebookTwitterLinkedIn

În aprilie, Pro Cinema, liderul nișei televiziunilor de filme și seriale, a pierdut 25.000 de telespectatori la nivel național față de martie și 8.000 în urban. Sunt cele la mari pierderi înregistrate pe acest segment.

AXN a pierdut doar 1.000 de persoane pe național și și-a conservat ratingul general în urban, la o medie de 27.000 de persoane pe minut (toată ziua). Astfel, în aprilie a fost o luptă strânsă, în urban, între Pro Cinema (28.000) și AXN.

Și Diva a reușit să-și păstreze audiențele din martie, pierzând doar 2.000 de persoane la nivel național, iar în urban a rămas la o medie de 16.000 de orășeni, cât a avut în martie.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – APRILIE 2018

Paramount a suferit pierderi notabile, câte 4.000 de persoane atât în urban cât și pe național.

Film Cafe a pierdut câte 2.000 de telespectatori în urban și național, iar TNT a fost părăsit de 6.000 de oameni pe național ți 2.000 în urban.

Comedy Central a pierdut 3.000 pe național și 2.000 în urban.

În ciuda acestor pierderi generale, nișa televiziunilor de filme și seriale a avut o cotă de piață de 6,13% la nivel național (creștere de 0,1% față de martie) și de 6,91% în urban (+0,14%).  Asta înseamnă că telespectatorii care au urmărit aceste televiziuni au stat mai mult în fața micilor ecrane decât în martie. Adică, au văzut mai multe filme și seriale.