Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – APRILIE 2018

AXN și DIVA sunt singurele televiziuni de pe nișa de filme și seriale care au reușit, în luna aprilie, să-și conserve audiențele atât în urban cât și la nivel național. Celelalte canale au pierdut audiență din cauza anotimpului cald.
televiziune.jpg

În aprilie, Pro Cinema, liderul nișei televiziunilor de filme și seriale, a pierdut 25.000 de telespectatori la nivel național față de martie și 8.000 în urban. Sunt cele la mari pierderi înregistrate pe acest segment.

AXN a pierdut doar 1.000 de persoane pe național și și-a conservat ratingul general în urban, la o medie de 27.000 de persoane pe minut (toată ziua). Astfel, în aprilie a fost o luptă strânsă, în urban, între Pro Cinema (28.000) și AXN.

Și Diva a reușit să-și păstreze audiențele din martie, pierzând doar 2.000 de persoane la nivel național, iar în urban a rămas la o medie de 16.000 de orășeni, cât a avut în martie.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – APRILIE 2018

Paramount a suferit pierderi notabile, câte 4.000 de persoane atât în urban cât și pe național.

Film Cafe a pierdut câte 2.000 de telespectatori în urban și național, iar TNT a fost părăsit de 6.000 de oameni pe național ți 2.000 în urban.

Comedy Central a pierdut 3.000 pe național și 2.000 în urban.

În ciuda acestor pierderi generale, nișa televiziunilor de filme și seriale a avut o cotă de piață de 6,13% la nivel național (creștere de 0,1% față de martie) și de 6,91% în urban (+0,14%).  Asta înseamnă că telespectatorii care au urmărit aceste televiziuni au stat mai mult în fața micilor ecrane decât în martie. Adică, au văzut mai multe filme și seriale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii