FacebookTwitterLinkedIn

Aquila, care acționează în domeniul serviciilor integrate de distribuție și logistică, a înregistrat un profit net de 12 milioane de lei în primul trimestru al acestui an, dublu față de rezultatul înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut.

Achiziția companiei Trigor, din prima jumatate a anului 2021, a contribuit cu 1,6 milioane de lei la profitabilitatea Aquila, conform rezultatelor consolidate aferente primului trimestru. Veniturile companiei au înregistrat o creștere consistentă în primul trimestru al anului și au atins 469 milioane de lei, cu un avans de peste 12% față de primul trimestru al anului 2021. Principalele motoare ale evoluției sunt reprezentate de creșterea veniturilor din distribuție și de achiziția Trigor, ce a avut un impact de 28 milioane de lei, în același interval.

Putem menționa și că marja brută obținută din vânzarea mărfurilor a crescut cu aproximativ 19 milioane de lei, echivalentul a 2,2%, influențată în principal de mixul de produse vândute, precum și de mixul de canale de distribuție. Între timp, vom continua strategia de extindere a afacerii noastre, așa cum am anunțat la finele anului trecut, când am listat Aquila la Bursa de Valori București”, declară Cătălin Vasile, CEO Aquila.

Fondată în 1994 și cu o echipă de aproximativ 3.000 de angajați, Aquila este liderul pieței de distribuție de bunuri de larg consum din România, operând cu succes și în Republica Moldova. Aquila a înregistrat un profit net de 71 milioane de lei lafinalul anului trecut, în creștere cu 30% față de anul 2020.