FacebookTwitterLinkedIn

Retargeting Biz a investit  peste 3 milioane de euro pentru noua sa platformă. Compania vizează magazinele online locale și internaționale, dar mai ales în piețe în care activează, în România, Ungaria, Grecia și Bulgaria.

“Este azată pe AI și automatizarea proceselor, resurse bogate de design grafic și conținut auto-generat, două noi canale de marketing de ultimă generație”, a declarat Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.

Platforma reunește toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online, de la reclame automatizate în Google, Facebook, Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS. Platforma poate fi accesată și din aplicația mobilă Retargeting Biz, disponibilă pe iOS și Android.

“Reclamele sunt 100% automatizate, rata de conversie devine cu până la 15% mai bună, valoarea medie a comenzii și timpul petrecut pe site cresc cu până la 20%, iar vânzările magazinelor online cresc cu până la 100%”, potrivit companiei.

În 2020, Retargeting Biz a ridicat o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de lei în 2020, cu 58% mai mare decat în 2019. În prezent, echipa Retargeting Biz este formată din peste 50 de persoane, dintre care 35 în România și peste 15 în piețele externe în care compania activează.

“Obiectivul principal este să oferim cât mai multor magazine online accesul la o super tehnologie, ușurându-le munca și ajutându-le să crească organic, progresiv. (…) Ne dorim în primul rând consolidarea în toate cele patru piețe în care activăm în prezent și unde avem deja deschise birouri cu echipe locale, apoi extinderea pe noi piețe”, adaugă Rareș Bănescu, CEO.