FacebookTwitterLinkedIn

Produsul românesc, apa Aur’a, își extinde piețele de export și adaugă pe lista țărilor și Arabia Saudită, la jumătate de an de la semnarea unui parteneriat similar cu Dubai.

Oficialii companiei subliniază că noul contract cu Arabia Saudită deschide noi oportunități de promovare a produselor autohtone, în condițiile în care peste jumătate din producție merge în prezent către export.  

„Este încă un pas înainte pe care îl facem, la fel de important pentru noi, ca firmă românească, cât și pentru imaginea României, care e reprezentată peste granițe de un produs premium, de calitate, ce face față cu succes competiției cu branduri străine, recunoscute la nivel mondial”, afirmă Horațiu Rada, președintele Aur’a Mineral Water.

Conform contractului semnat la jumătatea lunii august și valabil pentru o perioadă de trei ani, producătorul român și-a asumat distribuția de cantități progresive de apă în următoarele 12 luni.

„Produsele Aur’a au trecut cu brio toate testele privind calitatea și siguranța alimentară solicitate de partenerul nostru din Arabia Saudită. În plus, dat fiind că apa, îmbuteliată exclusiv în ambalaj de sticlă, va fi transportată pe cale maritimă, trebuie să luăm toate măsurile pentru a ne asigura că ajunge în cele mai bune condiții la destinație. De aceea, cutiile în care vor fi exportate produsele noastre trebuie să fie speciale, având cinci straturi și un tratament special ca să reziste la umezeală”, completează Horațiu Rada.

În Arabia Saudită, apa Aur’a va fi consumată în special în hoteluri și restaurante, unde o sticlă de 0,75 ml de apă plată se poate vinde cu prețuri cuprinse între 25 și 30 de dolari, în vreme ce în magazinele specializate (precum cele naturiste), va fi comercializată cu 10-15 dolari.

În luna martie a acestui an, compania Aur’a Mineral Water a semnat un contract de export cu Emiratele Arabe Unite, parteneriat ce a fost parafat în pavilionul României din cadrul expoziției mondiale Expo2020 din Dubai. În prezent, apa românească este exportată în SUA, Franța, Marea Britanie, Israel, Elveția, Austria, Tenerife și Italia.

„În acest moment, peste 55% din cantitatea de apă pe care o îmbuteliem este destinată exportului. Ne propunem să creștem capacitatea de producție pentru că estimăm că putem să depășim 5 milioane de unități îmbuteliate pe lună”, explică Horațiu Rada.

Apa Aur’a este o apă natural alcalină ce conține coloizi de aur şi argint și este îmbuteliată exclusiv în ambalaj de sticlă. Provine din Munții Banatului și este un produs premium destinat, în principal, pieței HoReCa din România și străinătate.

Aur’a deține numeroase recunoașteri internaționale, cea mai recent fiind distincția Diamond Taste Award oferită de prestigiosul International Taste Institute din Bruxelles, organizație independentă a experților gastronomi, bucătari și somelieri dedicată testării și promovării produselor alimentare și băuturilor.

Cu sediul în comuna Ocna de Fier (județul Caraș-Severin), compania Aura Mineral Water are capital 100% românesc și este deținută de oamenii de afaceri timișoreni Horațiu Rada și Eleodor Coptil.