FacebookTwitterLinkedIn

Lucrurile ieftine sunt cele mai scumpe, fiindcă te costă foarte mult reparațiile, iar siguranța este cea mai importantă, punctează femeia de afaceri care vrea să revoluționeze conceptul de parc de distracții indoor, Lucia Prăjișteanu. Cu acelaşi entuziasm povestește şi despre primul său proiect outdoor, Miramagica, în care a investit recent  aproape două milioane de euro

Lucia Prăjișteanu, a cărei pasiune pentru serviciile destinate copiilor se simte din glas, spune că din business-ul pe care l-a demarat încasările vin din prima. Atunci când și-a deschis afacerea, susține că și-a răspuns propriilor nevoi, fiind mamă a doi copii și identificând lipsa serviciilor de calitate în entertainment, din piață. Participă des la toate târgurile internaționale de profil, despre care spune că o inspiră.

Cel mai bun sfat pe care l-a primit vreodată susţine că a fost să facă și un parc outdoor, iar timp de doi ani a căutat spații și a participat la tot felul de licitații, pentru a putea găsi locul potrivit dezvoltării acestei noi afaceri.

Ea a intrat în acest domeniu de business în 2008, când managamentul Băneasa Shopping City, unde avea deschis un magazin de obiecte de argint, Marrani, a hotărât să implementeze un concept de spațiu de joacă pentru copii. A renunțat atunci la bijuterii și și-a investit energia în dezvoltarea unui spațiu în care părinții să își poată lăsa fără grijă copiii sub supravegherea personalului specializat, cât timp ei își fac cumpărăturile în incita mall-ului. Proiectul s-a dovedit un success, spune ea, mai ales că, între timp, a fost preluat de operatori de centre comerciale de peste hotare.

După proiectul din Băneasa Shopping City, antreprenoarea a deschis parcul de distracții indoor Zorky’s Planet în AFI Palace Cotroceni, pe o suprafață de 2.000 de metri părtați, iar, în prezent, implementează Miramagica în parcul Herăstrău, care va pune la dipoziția celor mici cea mai mare roata de distractie din Bucuresti, cu un diametrul de 25 de metri.

Conceptul Miramagica a fost creat si implementat de o echipa de designeri internationali, care au mai dezvoltat  parcuri de divertisment şi în Marea Britanie, Spania sau Italia.

Despre piața în care activează, antreprenoarea spune că este una în curs de dezvoltare și remarcă faptul că societatea românească devine din ce în ce mai pretențioasă. „Românii călătoresc mult în străinătate și când se întorc în țară, vor să vadă și aici ceea ce au găsit peste hotare. Piața va urca din punct de vedere al calității”, spune ea.

Dezvoltatorul Britta Trading a avut afaceri de 768.993 euro în 2014, potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe.