Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Angajații Grupului CEZ în România au înregistrat romanul „Lumința, mon amour” de Cezar Paul-Bădescu, primul audiobook din „Biblioteca de energie”

Circa 60 de voluntari CEZ din București, Pitești, Craiova, Târgu Jiu și Drobeta Turnu Severin au citit câte un fragment din romanul „Luminița, mon amour” al scriitorului Cezar Paul-Bădescu. Acesta este primul audiobook din „Biblioteca de energie”, o platformă care va pune la dispoziția persoanelor cu deficiențe de vedere nu mai puțin de 300 de titluri de audiobookuri.
audiobook CEZ

Săptămâna trecută, 60 de angajați ai Grupului CEZ în România au înregistrat primul audiobook din „Biblioteca de energie”: romanul „Luminița, mon amour”, publicat în urmă cu zece ani de scriitorul Cezar Paul-Bădescu.

Un studio de înregistrare mobil a poposit în sediile din București, Pitești, Craiova, Târgu Jiu și Drobeta Turnu Severin, iar lectura angajaților CEZ a fost completată de cea a autorului, prezent în fiecare oraș pentru întâlnirea cu oamenii din companie.

Cezar Paul-Bădescu (foto): „Lectura e o experiență intimă, dar una pe care e foarte plăcut s-o împărtășești și cu alții. La convingerea aceasta am ajuns în urma participării la acest experiment. Pe de o parte, e un sentiment minunat să faci parte dintr-un grup în care oamenii se unesc pentru a dărui. Își pun la dispoziție ochii pentru a fi de folos celor cu nevoi speciale. Am citit eu însumi fragmente din acest audiobook și am simțit că se stabilește o legătură între mine și ceilalți participanți la proiect, așa cum, pe un alt nivel, se stabilește o legătură între mine și cei care vor beneficia de acest audiobook”.

Cezar Paul Badescu

Sub sloganul „Transformă hârtia în energie”, furnizorul de energie CEZ Vânzare a lansat la finalul anului trecut o campanie prin care își îndeamnă toți abonații să renunțe la facturile clasice în favoarea celor în variantă electronică.

Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonați la efactura CEZ Vânzare, compania va dona câte 1 leu în scopul facilitării accesului la cultură al persoanelor pentru care „lumina” nu reprezintă decât un cuvânt: persoanele cu deficiențe de vedere din România.

Suma de 25.000 de lei va fi alocată pentru deschiderea unei biblioteci online dedicate nevăzătorilor, „Biblioteca de energie”, o platformă care va fi populată la finalul campaniei cu peste 300 de titluri din literatura națională și universală.

Folosind un nume de utilizator și o parolă generate pe baza certificatului de handicap, persoanele cu deficiențe de vedere vor putea împrumuta audiobookurile la fel cum ar accesa o bibliotecă tradițională.

Martin Zmelik, CEO CEZ România: „Faptul că atât de mulți voluntari s-au înscris în acest proiect demonstrează dorința lor de implicare. Bucuria cu care au citit fiecare pagină, responsabilitatea pe care și-au asumat-o cu fiecare vorbă rostită fac parte din transferul de bunătate și prețuire pe care angajații CEZ l-au făcut către persoanele cu deficiențe de vedere”.

Noua bibliotecă va avea și o variantă mobilă, dezvoltată pentru Android și iOS.

Fiecare dintre cei 1,4 milioane de clienți ai CEZ Vânzare poate contribui la construirea acestei biblioteci renunțând la factura tradițională, tipărită pe hârtie și transmisă prin poștă, și abonându-se în perioada campaniei la efactura CEZ Vânzare.

VEZI RADIOURILE CU CELE MAI MARI VÂNZĂRI DE PUBLICITATE ÎN 2015

Aceasta reprezintă un serviciu gratuit de transmitere electronică a facturii de energie electrică prin intermediul poştei electronice, printre avantajele sale numărându-se reducerea duratei de transmitere și recepţie a facturii, rapiditate în efectuarea plăţii, dar și acces în timp real la informaţii – posibilitatea vizualizării facturii imediat ce aceasta este emisă, precum și arhivarea electronică a facturilor, cu impact minim asupra mediului.

Organizată în parteneriat cu Asociația Nevăzătorilor din România și cu Audio Librăria, prima etapă a campaniei se derulează începând cu 23 decembrie 2015, până la atingerea numărului de 25.000 de noi abonați la factura electronică. 

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI ÎN IANUARIE 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii