GRF+, agenție de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate, a anunțat numirea lui Andrei Dragu în funcția de Chief Integration Officer a companiei.
Andrei Dragu are o experiență de 18 ani în MarComm și va susține misiunea agenției de a genera impact printr-un produs de comunicare integrat și o cultură colaborativă. El va aduce valoare clienților prin consultanță strategică pe parcursul procesului de comunicare, de la concept până la măsurarea impactului.
Irina Ciocan-Stănescu, CEO GRF+: „Andrei e unul dintre oamenii rari din industrie care sunt egal îndrăgostiți de proces și de produs. Ne propunem astfel să atingem următorul nivel în modul în care oferim consultanță în GRF+: prin soluții creative-tech driven, care pun brandul în centrul unor conversații relevante cultural, nu doar bazate pe cifre, ci ancorate în analiză de date și susținute de o execuție creativă memorabilă.”
În cei 18 ani în industrie, Andrei Dragu s-a concentrat pe crearea și implementarea de strategii inovatoare de marketing, publicitate și CRM pentru un portofoliu impresionant de clienți din industrii variate: automotive, pharma, FMCG, retail, telecom sau tech. În rolurile anterioare, precum cel de Business Development Director și cel de Chief Operating Officer, Andrei a coordonat extinderea amprentei businessurilor la nivel regional și a avut o contribuție majoră în consolidarea produsului de comunicare integrată, de la dezvoltarea proceselor de lucru necesare, până la asigurarea calității acestuia.
Andrei Dragu: „Trăim într-un context socio-tehnologic volatil, în care economia are ca monedă de schimb atenția noastră tot mai limitată, iar comunicarea nu mai este doar o chestiune comercială. Sigur că promoțiile dau rezultate și azi, dar comunicarea contemporană migrează din teritoriul pur tranzacțional către unul tot mai empatic și responsabil. Diferența dintre cele două abordări este că prima se pierde în ‹‹zgomotul›› de fundal și se poate replica aproape instant cu ajutorul tehnologiilor generative, pe când a doua se bazează pe elemente ușor de mimat dar greu de replicat: autenticitate, implicare, consecvență și perseverență.”
Andrei Dragu este Vicepreședinte IAB Romania, Asociația Industriei de Marketing și Publicitate Online din Romania, și a ocupat, timp de 5 ani, poziția de Director IAB MIXX Awards Romania, singurul festival internațional de digital din România. Din acest rol, Andrei a coordonat echipa care a facilitat expunerea internațională a celor mai bune campanii locale, România ocupând locul 3 în topul celor mai premiate țări la ediția din 2023 a festivalului european.