FacebookTwitterLinkedIn

Ocupă poziția de Business Executive Officer Nespresso România din 1 mai 2021, un rol din care supraveghează toate operaţiunile diviziei şi asigură dezvoltarea strategică și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate. Nespresso şi-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea, atât din gama profesională, cât și din cea pentru acasă, să aibă o amprentă de carbon neutră.

Ana-Maria Doxan face parte din echipa Nestlé România încă din anul 2005, atunci când și-a început cariera la Divizia Beverages. De-a lungul anilor, Ana-Maria Doxan a condus echipe şi proiecte de mare anvergură, parcursul său profesional vizând atât zonele de business şi strategie, cât şi cele de comunicare şi e-commerce.

Pentru 2022, brandul mizează pe lansarea unui sistem nou, sistemul Vertuo. Diferit de opţiunile de preparare a cafelei disponibile în prezent, sistemul se axează pe cafele lungi – cu o plajă extinsă de la espresso la espresso dublu, gran lungo, cană şi chiar carafă – şi aceeaşi cremă bogată, element distinctiv al cafelelor Nespresso.