Cautare




, Forbes Staff

Servicii financiare |
|

Allianz-Ţiriac a înregistrat în 2018 venituri mai mari cu peste 7% faţă de 2017

Allianz-Ţiriac, unul dintre cei mai mari asiguratori de pe piaţa locală, a încheiat anul 2018 cu prime subscrise de peste 1,3 miliarde de lei, în creştere cu peste 8% faţă de 2017, în timp ce profitul operaţional a fost de 135 milioane de lei, mai mare cu 4% față de anul anterior, potrivit datelor anunțate de companie și ASF.
Allianz-tranzactie

Pe lângă creşterea afacerilor şi a profitului, Allianz a înregistrat şi un avans al numărului de clienţi în 2018, creşterea venind de pe segmentele de asigurări de sănătate, viaţă, locuinţe, dar şi RCA. Pe segmentul RCA, primele brute subscrise au crescut cu circa 5% anul trecut.

La finalul anului 2018, Allianz-Ţiriac a înregistrat o valoare totală a despăgubirilor achitate clienţilor şi terţilor păgubiţi cu un plus de aproape 26% la nivel agregat, comparativ cu finalul anului 2017. În acelaşi context, în 2018, baza de clienţi a crescut cu 14% faţă de finalul anului 2017, principalele contributoare la aceste rezultate fiind segmentul asigurărilor de sănătate şi segmentul asigurărilor de proprietate. În privinţa volumului de venituri la nivel agregat (asigurări generale şi asigurări de viaţă & sănătate), Allianz-Ţiriac a înregistrat la finalul anului 2018, venituri mai mari cu 7,3% faţă de cele aferente anului precedent.

În ceea ce privește asigurările generale, subscrierile au crescut cu 7,2% peste valoarea înregistrată în 2017. Asigurările facultative au continuat să susţină dinamica pozitivă atât pe segmentul asigurărilor auto, cât şi pe segmentul asigurărilor non-auto. Pe segmentul non-auto s-a înregistrat o creştere de aproape 13%, iar pe segmentul auto o creştere de circa 4%, comparativ cu anul 2017.

În plus, referitor la asigurările de viață, primele brute subscrise au crescut cu 8% față de 2017, până la 1,3 miliarde de lei. Profitul operaţional consolidat din activitatea de asigurări a crescut cu aproape 2%, iar la nivel agregat (incluzând compania de administrare de fonduri de pensii) profitul a crescut cu 4%, rezultat înregistrat după absorbirea provizionului constituit pentru amenda Consiliului Concurenţei din 2018.

„În 2018, numărul celor care au ales produsele de asigurare Allianz-Ţiriac a crescut cu 14%. Este un compliment pe care îl primim din partea clienţilor din România, conştienţi de beneficiile unui produs de asigurare şi a unui partener de încredere, prezent în momentele dificile. Este un rezultat care ne arată un nivel crescut de încredere şi ne obligă la performanţe solide şi în viitor. Anul acesta aniversăm 25 de ani de activitate în piaţa din România şi ne bucurăm că am putut să le demonstrăm clienţilor noştri consecvenţă în a le oferi, an de an, rezultate solide şi promisiuni susţinute”, precizează Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac.

Bilanțul Allianz-Țiriac a fost afectat de amenda în valoare de 43,4 milioane de lei primită anul trecut de la Consiliul Concurenței, care a concluzionat că asigurătorii, prin aso­ciaţia UNSAR, s-au înţeles între ei pentru sta­bilirea tarifelor la RCA.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii