Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesForward |
|

Alina Epure, Nutribalance: Această perioadă ne amintește că sănătatea nu intră în vacanță în anumite perioade, ci trebuie privită ca o investiție zi de zi pe care trebuie să o facem, cu focus către echilibrul alimentar

Alina Epure, fondator Nutribalance, afirmă că această perioadă ne amintește că de faptul că sănătatea trebuie privită ca o investiție zi de zi.
 aboneaza-te
Alina Epure 2

Forbes România: Ce decizii de business a luat compania dumneavoastră de la izbucnirea epidemiei de coronavirus? 

Izbucnirea epidemiei covid-19 a venit ca o furtună atât la nivel social, cât și la nivel de business. Pot miza că o „pandemie globală” nu era în viziunea de marketing a companiilor pentru 2020.

În momentul în care te trezești într-o furtună, îți iei un scurt moment să analizezi datele și care sunt pașii următori pentru a ieși cu bine din această provocare. Nu virezi brusc întreaga ambarcațiune, doar faci mici ajustări, în mod constant. Ai în vedere ca aceste ajustări să nu fie nu bruște, astfel încât să nu sperii întregul echipaj.

ECHILIBRUL (balance) este o valoare importantă a brandului nostru, de aceea este prezentă și în numele brandului. Este busola care ne-a ajutat în primele zile pentru a lua deciziile corecte legate de cum va arăta brandul Nutribalance în noul context economic și social.

Forbes România: Care sunt măsurile pe care compania dumneavoastră le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Sănătatea angajaților a fost prioritatea principală, la nivel intern, așa că am sprijinit un mediu sigur pentru telemuncă (work from home).

Printre primele măsuri pe care le-am luat de la izbucnirea epidemiei covid-19 a fost să ne asigurăm că avem un flux continuu de comunicare atât la nivel intern (angajați, stakeholders, colaboratori, furnizori) cât și la nivel extern – consumatori și parteneri B2B. Eforturile de comunicare au crescut în această perioadă însă considerăm că e vital să asigurăm părțile implicate că se pot baza pe ajutorul nostru în această perioadă.

Am organizat și o echipă dinamică pentru a lua decizii rapide cu privire la marketing/sales și alte sectoare. Astfel am ales să oferim colaboratorilor un partener în care să poată regăsi ECHILIBRUL de care au nevoie în această perioadă.

Forbes România: Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioadă de timp pentru a atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați?

Citeam zilele trecute un articol în care se menționa că publicul are încredere mai mare în CEO’s decât în politicieni, în această perioadă. Cred că acesta este rezultatul unui comportament general al companiilor – adaptare rapidă la mediul socio-econimic. Înainte de a aștepta măsurile guvernamentale, cred că este datoria leadershipului companiei să acționeze.

Noi am decis să adaptăm mesajul la contextul actual, insistând pe a informa corect și a educa – piloni pe care îi avem încă de la fondarea brandului, în comunicare.

Am decis să comunicăm prin responsabilitate și bun simț, în mod empatic față de situația curentă. Imunitatea este topicul pe care am decis să informăm la nivel general, contribuind la starea de bine a oamenilor, la nivel local. Scopul principal a fost să ajutăm la nivel social, prin informații specializate pentru ca oamenii să facă alegeri conștiente și benefice pentru organismul lor.

Forbes România: Care sunt scenariile posibile pe care le vedeți pentru business-ul dumneavoastră dacă epidemia continua și/sau ia amploare? Dar pentru întreaga economie românească?

În mod constant luăm decizii pentru afacerile în care suntem implicați, luând în calcul mediul socio-economic. Cred că asta nu se va schimba. Scenariile se dezvoltă constant și intră în atribuția leadershipului să proiecteze cât mai bine viitorul pentru companie.

Adaptabilitatea este deja în ADN-ul afacerilor care vor să supraviețuiască în 2020. Nu trebuie să ne temem de tehnologii noi, noi canale de comunicare sau vânzare. Creșterea rapidă a digitalului este un trend pe care l-am anticipat și am acționat în consecință, înainte de 2020.

Grija față de oameni este principala preocupare la acest moment și motivul pentru care și brandul nostru este prezent în piață.

Forbes România: Cum credeți că ați putea ajuta comunitatea – socială și/sau de business?

Menționam anterior că „walk-the-talk” este abordarea prin care am ales să ajutăm comunitatea socială și/sau de business. Am simțit că nu trebuie să așteptăm oportunități, ci trebuie să înglobăm un set de practici sănătoase (și naturale) în toată comunicarea (internă și externă) a brandului NUTRIBALANCE. Este un demers pe care alegem să îl punem în practică în fiecare zi, indiferent că e 2019, 2020 sau 2025.

Dincolo de business, cred că e important să avem valorile potrivite, ca oameni. Această perioadă ne amintește că sănătatea nu intră în vacanță în anumite perioade, ci trebuie privită ca o investiție zi de zi pe care trebuie să o facem, cu focus către echilibrul alimentar.

Vom continua să susținem acest mesaj, pe termen lung, și vom împărtăși toată experiența noastră profesională pentru a ajuta oamenii să fie în cea mai bună formă a lor.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii